Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

انتشار تصاویر جاسوسی کراس‌اوور کیا توسکر برای اولین بار

سال گذشته کانسپت کیا SP در نمایشگاه‌ها و واقعه‌های مختلف رونمایی شد و قرار شد که این خودرو در آینده نزدیک برای بازار خودروهای ایالات متحده بر روی خط تولید برود. به تازگی تصاویر جاسوسی از کراس‌اوور کیا توسکر در جاده‌های برفی و یخ زده منتشر شده که نشان می‌دهد این کانسپت در حال طراحی و ساخت توسط این برند کره جنوبی است.

بنا به منابع مختلف موثق مسئولان کره‌ای کیا تصمیم گرفته‌اند که کراس‌اوور کیا توسکر مونیکر را شبیه به کانسپت SP طراحی و تولید کنند و این تصاویر هم گویای عملکرد مهندسان این کارخانه هست. البته در این تصاویر خودروی مورد نظر کاملا پوشانده شده و نمی‌توان جزئیات زیادی را از آن درآورد برای مثال می‌توان حدس زد که چراغ‌های جلو و عقب خودرو طراحی جدیدی داشته باشند چرا که به طور کامل پوشانده شده‌اند. یکی دیگر از تفاوت‌های بارز مابین کانسپت نمایش داده شده و این تصاویر جاسوسی در سپر و توری مشبک جلوی خودرو مشاهده شده؛ به علاوه چرخ‌های خودرو زیبا و شیک طراحی شده‌اند.

جالب است بدانید که اسم توسکر هنوز برای این خودرو قطعی نشده ولی می‌توان گفت پلتفرم در نظر گرفته شده برای این کراس‌اوور شبیه به هیوندای کرتا (Hyundai Creta) است و برای بازار خودروهای هندی تعیین شده است. معماری کراس‌اوور کیا توسکر می‌تواند به راحتی 7 سرنشین را در خود جای دهد ولی در کانسپت دیده شده تنها 5 سرنشین می‌توانست در آن خودرو قرار بگیرد.

به احتمال زیاد کراس‌اوور کیا توسکر با دو پیشرانه متفاوت شامل توربوشارژ گازی 1.4 لیتری یا سوخت طبیعی 2.0 لیتری متصل به جعبه دنده 7 سرعته دو کلاجه اتوماتیک خواهد بود و شاید نسخه AWD برای این مدل با این گنجایش در نظر گرفته نشود. هنوز قیمت و زمان رونمایی از این خودرو توسط مسئولان کیا منتشر نشده است، پس برای خبرهای بیشتر همراه چرخان باشید.

1 نظر
  1. حسن می گوید

    با سلام چرا ایران خودرو فروش نقدی سی بهمن ماه ۱۳۹۷ را بر مبنای پنج درصدزیر حاشیه بازار هفته اول بهمن ماه که از طریق رسانه ملی اعلام شد قیمت گذاری نگردیده و بر مبنای قیمت روز بازار قیمت گذاری شده است . یعنی با توجه به ممنوعیت ورود خودرو و انحصار نمودن خودرو در اختیار دو شرکت قرار گرفته و کلا نرخ گذاری پنج درصد زیر قیمت بازار هم اشتباه است چون وقتی خودرو در بازار وارد نشده خودبخود خودرو گران می شود و در واقع باید گفت دلالان بازار نرخ گذار شده اند

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.