مکمل بنزین
خبرداخلی

با کیفیت‌ترین وانت تولید خودروسازان داخلی کدام است؟

به گزارش چرخان، شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران که وظیفه تولید و انتشار آمارهای مربوط به کیفیت تولید خودروسازان را دارد و هر ماهه نسبت به انتشار این آمار اقدام می‌کند، در اطلاعیه جدیدی از آمارهای مربوط به ماه اخیر خبر داد که البته تغییر چندانی نسبت به ماه‌های قبل نداشت ولی نکته اصلی اینجاست که آمارهای منتشر شده عملا جایگاه چندانی برای قرار گرفتن در معیارهای خرید مشتریان ندارد!

در حالیکه در سال‌های گذشته و با ثباتی که در بازار خودروهای داخلی شاهد بودیم، آمارهای منتشر شده از سوی این شرکت مورد توجه بسیاری از اهالی بازار قرار می‌گرفت و بسیاری از شرکت‌ها برای کسب رتبه بالاتر در این رده بندی تلاش می‌کردند ولی حالا با توجه به وضعیتی که همگان نسبت به آن آگاه هستند، انتشار آمار مربوطه صرفا به عنوان یک اتفاق تزئینی در بازار خودرو محسوب می‌گردد.

طبق آمار منتشر شده از سوی این شرکت، دو وانت نیو پیکاپ فوتون دیزلی و وانت تندر توانستند بالاترین نمره را در بین وانت‌های تولیدی در کشور کسب نمایند که طبیعتا با توجه به نبود رقبای جدی، این اتفاق دور از ذهن هم نبود. گفتنی است که قرار گیری این دو وانت در صدر وانت‌های تولیدی در کشور در حالی است که تنها توانستند 3 ستاره از 5 ستاره ممکن را کسب کنند و سایر وانت‌ها وضعیت بسیار بدتری داشتند.

در لیست اعلامی، وانت آریسان، وانت مزدا کارا 2000 تک کابین و سایپا 151 توانستند صرفا دو ستاره از 5 ستاره را از آن خود کنند که البته قرار گیری وانت آریسان در کنار وانت پراید نیز در نوع خود جالب است! عجیب‌تر از این قرار گیری مزدا کارا 2000 دو کابین و وانت نیسان (تک‌سوز و دوگانه‌سوز) در رده‌های بعدی است که صرفا توانستند یک ستاره از 5 ستاره را از آن خود کنند.

گفتنی است که طبق رده بندی‌های معمولی که این شرکت برای خودروهای مختلف دارد، خودروهای تولید داخل 2 تا 4 ستاره کیفی را از آن خود کرده‌اند.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا