مکمل بنزین
خبرداخلی

از خیانت خودروسازان در دهه 80 تا توصیه به راه اندازی کمپین عدم خرید خودرو!

بازار خودروهای داخلی این روزها در تلاطم بوده و بسیاری از بازاری‌ها معتقدند که وضعیت بازار فعلی تا شب عید ادامه خواهد داشت و مردم برای خرید هر چه سریعتر به بازار مراجعه کنند تا از گران‌تر خریدن خودروهای داخلی مد نظر خود جلوگیری نمایند. این توصیه‌ها در حالی است که مسئولین صنعت خودرو مدعی هستند با عرضه سنگینی که در پی خواهند داشت قیمت‌ها خواهند شکست ولی حالا با یک توصیه به مردم قصد کاهش قیمت‌ها را دارند که در ادامه توجه شما را به این مصاحبه جلب می‌کنیم.

به گزارش چرخان، محمدرضا منصوری عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در مصاحبه‌ای پیرامون وضعیت بازار خودروهای داخلی گفت: قیمت‌ها در بازار آزاد بر اساس نظام عرضه و تقاضا تعیین شده و بر این اساس تعرفه گذاری می‌شوند. حجم تقاضا در حال حاضر روز به افزایش بوده و علیرغم اینکه این تقاضا وجود دارد ولی خودروسازان امکان عرضه ندارند.

خودروهای داخلی خرید خودرو معاینه فنی خودروهای داخلی پیش فروش خودرو خودروهای شخصی خودروهای داخلی گرانی خودرو تحویل خودروهای پیش فروش شده بی کیفیت‌ترین و با کیفیت‌ترین خودروهای سال 97 خودروهای داخلی خودروسازان خودرو معاینه فنی خودروهای تولید داخل قیمت خودروهای داخلی قیمت رسمی پرایدنماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به وضعیت صنعت خودروسازی کشور گفت: ما در سال گذشته پیش بینی این وضعیت صنعت خودروسازی کشور را داشتیم و قبل از این نیز مشخص بود که مدیریت خودروسازی کشور به گونه‌ای نیست که وضعیت بهتری را برای سال جاری متصور باشیم. خودروسازان با مشکل بزرگی به نام عدم شفافیت روبرو هستند ولی حالا خودروسازان با یک خوش شانسی بزرگ روبرو هستند که مشتریان پشت درب کارخانه‌ها برای خرید خودروهای داخلی منتظر هستند!

وی در ادامه افزود: در گذشته وضعیت صنعت خودروسازی کشور به گونه‌ای بود که دولت وظیفه تولید خودرو را داشت ولی در حال حاضر شرکت‌ها خصولتی شده‌اند و باید به ساختار دولتی کشور توجه کنیم و بدانیم که وضعیت فعلی صنعت خودروسازی متاثر از همین اتفاق است.

متاسفانه خودروسازان ما در زمانی که دلار هزار تومان بود به 3 برابر قیمت جهانی اقدام به فروش محصولاتشان می‌کردند و بدهی‌های زیادی را برای این شرکت‌ها در سرتاسر دنیا ایجاد کردند که باید ببینیم آیا کسی پیدا می‌شود که بدهی‌های کلان این خودروسازان را پرداخت کرده و مشکلات زیادشان را مرتفع نماید.

خرید و فروش خودرو قیمت خودرومنصوری عضو کمیسیون عصنایع و معادن مجلس در پایان گفت: مهم‌ترین راهکار برای گران‌فروشی نخریدن توسط مردم است و مردم باید به این موضوع توجه کنند که سزای گرانفروشی فقط عدم خرید است. به همین جهت شاید بهتر است که کمپین نخریدن خودرو توسط مردم راه اندازی شود تا قیمت خودروهای داخلی منطقی شده و بازار به تعادل برسد.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا