مکمل بنزین
خبرداخلی

پیش بینی خواندنی یک کارشناس خودرو از بازار شب عید 98!

به گزارش چرخان، وضعیت بازار خودروهای داخلی این روزها به شدت نوسان داشته و بسیاری از افرادی که در هفته‌های گذشته و به امید کاهش قیمت‌ها در روزهای آتی دست به خرید خودرو نزدند حالا پشیمان و نادم هستند که طبیعتا این ندامت دردی از آنها دوا نمی‌کند و برای خرید خودرویی که مد نظر داشتند بایستی چیزی در حدود قیمت یک پراید به نرخ سایپا روی پولشان بگذارند تا بتوانند همان خودروی مد نظرشان را خریداری کنند که در مورد بسیاری از مدل‌های خودرو مانند اچ 30 کراس، بسترن و چانگان به خوبی قابل مشاهده است.

قیمت روز خودرو قیمت خودرو خودروهای داخلیسعید موتمنی رییس اتحادیه دارندگان نمایشگاه و فروشندگان خودرو در مصاحبه‌ای پیرامون وضعیت قیمت خودروهای داخلی و همچنین نوسانات اخیر بازار خودرو گفت: وضعیت خودروهای داخلی و گرانی انها با افزایش عرضه خودروسازان و همچنین فروش بیشتر این شرکت‌ها قابل کنترل بوده و منجر به کاهش قیمت‌ها در بازار خواهد شد. در حال حاضر آمارهایی مبنی بر افزایش تولید خودروسازان منتشر می‌شود که نشان از وضعیت مناسب آنها بوده و نسبت به قبل از وضعیت بهتری برخوردار هستند. در صورتی که شرکت‌های خودروساز بتوانند در زمینه تحویل خودرو نیز به همین منوال عمل کرده و به صورت روزافزون تحویل‌ها را انجام دهند، وضعیت بهتر خواهد شد.

وی در ادامه افزود: در صورتی که خودروسازان بتوانند با افزایش تولید، تحویل خودروها را نیز افزایش دهند با گذر از هفته‌های پایانی سال و همچنین کاهش تقاضا در بازار می‌توان به کاهش قیمت‌ها امیدوار بود و وضعیت بهتری را برای بازار متصور بود. متاسفانه وضعیت بازار به قدری نوسانی و بهم ریخته است که حتی مصرف کنندگانی که مستقیما اقدام به دریافت خودرو می‌کنند نیز قید مصرف را می‌زنند و به فروشندگانی تبدیل می‌شوند که وضعیت بازار را بدتر می‌کنند.

قیمت خودرو قیمت انواع خودروهای داخلی قیمت روز خودرورییس اتحادیه دارندگان نمایشگاه و فروشندگان خودرو در پایان گفت: متاسفانه وضعیت فعلی حاصل تلاش دلالان و سودجویانی است که ماه‌ها قبل اقدام به پیش خرید خودرو کردند و حالا که موعد تحویل خودروهایشان رسیده دست به افزایش قیمت‌ها زده و از این افزایش قیمت‌ها منتفع می‌شوند. قیمت فعلی خودروهای داخلی به صورت حبابی بالا رفته و خودروسازان و فعالان بازار ادامه وضعیت فعلی را به صلاح صنعت خودروسازی کشور نمی‌دانند.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا