مکمل بنزین
خبرداخلی

چه اتفاقی بر سر محصولات خانواده رنو گروه سایپا رخ خواهد داد؟

تولید محصولات رنو با خروج رنو فرانسه از ایران عملا به یکی از مشکلات خودروسازان کشور ما تبدیل شده و این وضعیت بحرانی در گروه سایپا و پارس خودرو که زیر مجموعه این شرکت محسوب می‌شود به یک وضعیت عجیب و غریب تبدیل شده و به نظر می‌رسد که با ادامه‌دار بودن این وضعیت، عملا تغییر چندانی در وضعیت این شرکت رخ نداده و باید منتظر اتفاقات بدتری نیز باشیم که حالا طرح تبدیل محصولات خانواده رنو این شرکت اطلاع رسانی شده و در ادامه جزئیات این طرح را مشاهده می‌کنید.

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی سایپا که این روزها با فروش محصولات خود با بالاترین قیمت‌های ممکن روزهای خوبی را پشت سر می‌گذارد و در حالیکه تا چند ماه پیش حتی قادر به فروش راحت خودرویی مانند پراید با قیمت 21 میلیون تومان نبود و با انواع و اقسام شرایط فروش اقدام به این کار می‌کرد، حالا به راحتی برای خرید پراید بالای 40 میلیون تومانی این شرکت صف می‌کشند و با اشتیاق فراوان این اتفاق رخ می‌دهد، در بخشنامه‌ای اعلام کرد که مشتریان خانواده رنو این شرکت می‌توانند از طرح تبدیل این گروه خودروسازی استفاده کرده و حواله‌های خود را تبدیل نمایند.

ساندرو پارس خودرولازم به ذکر است که طرح تبدیل که در ادامه جزئیات ان را مطرح می‌کنیم مربوط به حواله‌های تاریخ گذشته و فعلی است که به صورت مرحله‌ای انجام شده و مشتریان می‌توانند با توجه به تصمیم و تمایل خود برای شرکت در این طرح اقدام نمایند. طرح تبدیل فعلی برای آن دسته از مشتریانی خواهد بود که دارای حواله ساندرو دنده‌ای و اتوماتیک بوده و قصد تبدیل حواله خود را دارند. گفتنی است که در حال حاضر پارس خودرو امکان تحویل بسیاری از خودروها را نداشته و مشتریان برای تحویل خودروهای اصلی باید تا زمان نامعلومی منتظر باشند.

گروه سایپا تحویل خودرو سایپا خودروهای سایپاپیشنهادات و جزئیات مربوط به طرح تبدیلی محصولات خانواده رنو در ادامه تقدیم نگاهتان می‌شود:

  • مشتریان می‌توانند وجه خود را با نرخ 45 درصد از زمان واریز وجه تا زمان انصراف دریافت نمایند که امتیاز ثبت یک سفارش خرید فوری از محصولات ارائه شده سایپا با قیمت قدیم نیز برای مشتری فراهم خواهد شد تا با این مبلغ اقدام به خرید خودرو نمایند. اگر مشتری تمایلی به خرید خودرو نداشته باشد، از امکان دریافت 30 روزه وجه و سود خود بهره مند خواهد شد.
  • مشتریان دارای حواله های تندر90 و پارس تندر و ساندرو می‌توانند از هر خودروی موجود سایپا به انتخاب خود سفارش داده و به صورت 15 روزه دریافت نمایند.
  • مشتریان دارای حواله ال نود و پارس تندر می‌توانند حواله خود را به دو حواله پیش اردیبهشت و خرداد 98 تبدیل نمایند. مشتریان دارای حواله رنو ساندرو نیز می‌توانند حواله خود را به سه حواله پیش فروش اردیبهشت و دو پیش فروش خرداد 98 تبدیل نمایند.
  • مشتریان می‌توانند برای حواله‌های ال نود و پارس تندر از یک دستگاه خودروی فروش فوری و یک دستگاه پیش فروش خرداد 98 استفاده کنند. مشتریان دارای حواله ساندرو نیز می‌توانند از یک دستگاه خودروی با موعد تحویل فوری و دو دستگاه خودروی پیش فروشی اردیبهشت و خرداد 98 استفاده نمایند.
  • آن دسته از مشتریانی که منتظر تولید مجدد محصول می‌مانند، از سود مشارکت 27 درصد و محاسبه با قیمت قبل بهره مند خواهند شد که به صورت الحاقیه به قرارداد اضافه می‌گردد.
  • مشتریان می‌توانند به صورت خرید انصرافی اقدام کرده و سود مشارکت و سود تاخیر و همه مزایای حواله را با قیمت روز داشته باشند.
  • کلیه شرایط مذکور تا یک هفته اعتبار داشته و در صورتی که مشتری برای تعیین تکلیف مراجعه نماید عواقب بعدی بر عهده خود او خواهد بود.
  • در صورتی که مشتری دیرتر برای تعیین تکلیف مراجعه کند و با پر شدن ظرفیت پیشنهادات مواجه شود، پیشنهادات یکماه به تاخیر افتاده و موعد تحویل به ماه‌های بعدی موکول می‌گردد.
  • آن دسته از مشتریانی که هنوز اقدام به تسویه نکرده‌اند و یا دعوتنامه برایشان صادر نشده و به هر دلیلی مشمول این موارد نمی‌شوند، امکان استفاده از شرایط بالا را نخواهند داشت.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا