مکمل بنزین
خبرداخلی

وضعیت بازار خودروهای داخلی از نظر آقای وزیر چگونه خواهد شد؟

بازار خودروهای داخلی در روزهای اخیر عملا از دست بسیاری از مسئولین در رفته و نوسانات این بازار به قدری عجیب شده است که جدا از همه مشکلاتی که برای مردم داشته عملا دست مایه طنز بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی گردیده و حالا باید دید که آقای وزیر می‌تواند وضعیت این بازار را به خوبی پیش بینی کرده و مدیریت موثر این بازار را به دست بگیرد؟

به گزارش چرخان، رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت در مصاحبه‌ای پیرامون وضعیت قیمت خودروهای داخلی و بازار خرید و فروش این خودروها گفت: ما پیش بینی می‌کنیم که با ایفای تعهدات خودروسازان و همچنین افزایش روزانه تولیدات این شرکت‌ها می‌توانیم شاهد کاهش قیمت خودروهای داخلی در بازار باشیم.

خودروهای داخلی خرید خودرو معاینه فنی خودروهای داخلی پیش فروش خودرو خودروهای شخصی خودروهای داخلی گرانی خودرو تحویل خودروهای پیش فروش شده بی کیفیت‌ترین و با کیفیت‌ترین خودروهای سال 97 خودروهای داخلی خودروسازان خودرو معاینه فنی خودروهای تولید داخل قیمت خودروهای داخلی قیمت رسمی پرایدوی در ادامه با اشاره به روند تولید خودرو و حجم خودروی تولیدی در کشور گفت: در حال حاضر صنعت خودروسازی کشور وضعیت به مراتب بهتری نسبت به قبل داشته و روزانه چیزی در حدود 2500 تا 3000 دستگاه خودرو در حال تولید است. البته در حال حاضر روند افزایش تولید خودرو وجود دارد و قطعا این روند ادامه دار خواهد بود. پیش از این وضعیت خودروسازی کشور به گونه‌ای بود که کمتر از هزار خودرو در این صنعت به تولید می‌رسید ولی با مذاکراتی که با خودروسازان داشتیم توانستیم آنها را برای افزایش تولید متقاعد کرده و تولیدشان را به 1500 تا 2000 خودرو در روز برسانیم که که قطعا این روند افزایش تولید را تا رسیدن به نقطه متعادل بازار ادامه خواهیم داد.

وزیر صنعت در ادامه گفت: در حال حاضر خودروسازان در حال عرضه فوری محصولاتشان هستند و این روند عرضه خودرو تا عید ادامه خواهد داشت که طبیعتا در قیمت‌ها تاثیر خواهد گذاشت وضعیت را به تعادل خواهد کشاند.

خرید خودرو قیمت رسمی خودرو بازار خودرو قیمت خودرو در بازار آزاد خرید خودرو در نیمه دوم 97 فروش خودروی کارکرده بازار خودرو بازار خودروهای داخلیرحمانی با اشاره به نقش سودجویان و دلالانی که از وضعیت فعلی صنعت خودروسازی کشور سو استفاده می‌کنند، گفت: نقش واسطه‌ها و دلالان در بحث افزایش قیمت خودرو بسیار زیاد بوده ولی تحویل به موقع و منظم خودرو توسط خودروسازان منجر به تنظیم بازار و متعادل شدن قیمت‌ها در بازار خودروهای داخلی خواهد شد. هدفی که ما در ماه‌های آینده داریم این است که با ادامه دار شدن وضعیت فعلی در زمینه تحویل خودرو بتوانیم قیمت بازار را به قیمت سازمان حمایت برسانیم. هر جایی که ابهامی در زمینه خودروهای داخلی و همچنین وضعیت بازار وجود داشته باشد، همکاران ما در وزارت صنعت حضور دارند تا به این ابهامات پاسخ دهند.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا