مکمل بنزین
خبرداخلی

تکلیف اضافه پرداختی مشتریان برای تحویل خودروهای داخلی چه می‌شود؟

مجوز وزارت صنعت برای افزایش قیمت تا نرخ حاشیه بازار که در دی ماه رخ داد عملا باعث شد تا بسیاری از مشتریان برای تحویل خودروهای داخلی ثبت نامی با 30 درصد افزایش نرخ نسبت به قبل نیز موافق باشند ولی اعتراضات مشتریان خودروسازان برای این افزایش نرخ نیز منجر به عقب نشینی وزارت و خودروسازان شد.

به گزارش چرخان، با افزایش قیمت خودروهای داخلی و همچنین تعهد خودروسازان به تحویل خودروهای پیش فروش تا دی ماه سال جاری با قیمت قبلی عملا یک مشکل بزرگ برای مشتریان باقی ماند که درصد قابل توجهی از مشتریان با نرخ 30 درصد افزایش یافته اقدام به تکمیل وجه کردند و عملا با دستور جدید وزارت صنعت این مقدار اضافه پرداختی بایستی به آنها بازگردانده شود که تا به حالا این اتفاق رخ نداده و مشخص نیست که وجه پرداختی مشتریان برای تکمیل وجه در این خودروها چه خواهد شد!

وضعیت این پیش فروش‌ها به این گونه بود که از اول دی ماه وزارت صنعت اعلام کرد که خودروسازان بایستی پیش فروش‌های تا شهریورماه را با نرخ قبلی تحویل دهند و خودروهای مربوط به شهریور تا بهمن ماه نیز با افزایش قیمت 30 درصدی به مشتریان تحویل دهند که همین مقدار نیز مورد قبول مشتریان واقع نشد ولی در همین حین بسیاری از مشتریان با توجه به فاصله زیاد بازار و کارخانه اقدام به تکمیل وجه کردند که حالا نسبت به باقی مشتریان متضرر شده‌اند!

 

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا