مکمل بنزین
گوناگونخبر

انتشار رندر جدید از نسل بعدی لندرور دیفندر

لندرور دیفندر یکی از بهترین خودروهای قدیمی موجود در بازار هست که تا به امروز توانسته روی خط تولید باقی بماند و حتی تکنولوژیهای خود را به روز کند. به تازگی خبر رسیده که قرار است لندرور دیفندر جدیدی وارد بازار شود و از این رو رندرهای جدیدی از این خودرو منتشر شده است.

یکی از رندرهای منتشر شده توسط هنرمند و طراح وب سایت Motor1 طراحی شده در واقع این رندر تداعی کننده دیفندر دهه 90 میلادی است که خودرویی شجاع و قدرتمند را به نمایش می‌گذارد. باید قبول کنیم که لندرور دیفندر یکی از خودروهای ملی کشور انگلستان هست و همین مدل توانسته افراد زیادی را به سوی خود جلب کند. البته بسیاری از کارشناسان معتقدند که نسل بعدی لندرور دیفندر شبیه به مدل 90 میلادی نخواهد بود و تنها لوگو و برند انگلیسی را یدک خواهد کشید.

از سوی دیگر بعضی از کارشناسان معتقدند که این رندر جدید تلفیقی از طراحی رنج‌روور و دیسکاوری جدید هست که چراغ‌های جلوی LED آن یکی از گران‌ترین بخش‌های این خودرو خواهد بود و برای نسخه استاندارد می‌بایست انتظار دیدن لامپ‌های هالوژنی را داشته باشیم. به علاوه در این رندر لندرور دیفندر جدید تنها دو درب دارد که تایید شده برای مدل 2020 هست و این بدان معناست که کاربرد این خودرو در جاده‌های آفرود باید بی‌نظیر باشد. همچنین شاسی این خودرو نسبت به دیگر مدل‌های موجود در بازار کمی بالاتر هست که باعث افزایش و هندلینگ بهتر خودرو در جاده‌های سراشیبی، سرازیری، برفی، شن زار و لجنزار می‌شود.

به احتمال زیاد خودروی جدید لندرور دیفندر جدید مجهز به پیشرانه توربودیزلی 2.0 لیتری خواهد بود که کمی بعد از آن پیشرانه هیبریدی آن برای این شاسی‌بلند در نظر گرفته می‌شود. این خودرو قرار است تا سال 2020 میلادی وارد بازار ایالات متحده آمریکا شود.

دیفندر دو درب قرار است به همراه مدل کشیده‌تر 5 درب آن با کابین بزرگتر به بازار آید. طراحی بدنه این خودرو در مرحله بررسی و کنترل قرار دارد و هنوز وارد مرحله اجرایی نشده است پس نمی‌توان تا به امروز نظری قطعی درباره طراحی جدید لندرور دیفندر 2020 داد. برای خبرهای بیشتر از این خودرو و دیگر محصولات لندرور همراه چرخان باشید.

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا