مکمل بنزین
خبرداخلی

گرانی بی سر و صدا در نرخ اسنپ و تپسی قبل از سال 98!

اسنپ و تپسی دو سرویس تاکسی اینترنتی در کشورمان هستند که حالا با اختلاف زیادی نسبت به رقبا در حال فعالیت بوده و البته اسنپ در این رقابت پیش از تپسی بوده و گستره فعالیت زیادتری دارد اما نکته اینجاست که این دو سرویس بزرگ بدون سر و صدا و اعلام رسمی اقدام به گرانی تعرفه‌هایشان کردند که باید دید بر چه مبنایی بوده است!

به گزارش چرخان، چند روزی است که کاربران اسنپ و تپسی گزارشات مختلفی را در شبکه‌های اجتماعی ارسال می‌کنند که نشان می‌دهد این دو سرویس تعرفه‌های خود را افزایش داده‌اند و به راحتی می‌توان با یک تست ساده به این موضوع پی برد.

البته گفتنی است که این سرویس دهندگان افزایش قیمت را قبول نداشته و گزارشات منتشر شده را صرفا به دلیل نوع قیمت گذاری اسنپ و تپسی دانسته‌اند. به طور مثال اسنپ مدعی است که قیمت‌های اعلام شده تابع زمان و مکان سفارش بوده و افزایش قیمت‌های اعلامی نیز صرفا به دلیل وضعیت خاص زمانی و مکانی کاربر بوده است.

مشاهدات خبرنگار چرخان نشان می‌دهد که افزایش قیمت در سرویس اسنپ و تپسی مورد تایید بوده و اندکی در تعرفه‌های این شرکت تغییراتی رخ داده که البته در این بین تپسی جدی‌تر از اسنپ رفتار کرده است و باید دید که شورای رقابت یا سازمان حمایت به این موضوع ورود خواهند کرد یا خیر!

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا