مکمل بنزین
شرایط فروش

جدیدترین شرایط فروش محصولات چری و ام وی ام مدیران خودرو با مدل 98

با نزدیک شدن به سال 98 و همچنین داغ شدن بازار فروش و پیش فروش محصولات خودروسازان مختلف، مدیران خودرو متولی محصولات برند چینی چری در اطلاعیه‌ای از شرایط فروش انواع محصولات خود با مدل 98 خبر داد که مشتریان می‌توانند این محصولات را موعد تحویل 30 و 60 روزه ثبت سفارش کنند.

به گزارش چرخان، شرکت خودروسازی مدیران خودرو که متولی محصولات برند چینی چری در ایران است در اطلاعیه‌ای از جزئیات شرایط فروش نقدی محصولات خود خبر داد که از جمله تفاوت‌های این شرایط فروش می‌توان به سود مشارکتی اشاره کرد که مدیران خودرو به مشتریان خود پرداخت می‌کند.

مدیران خودرو چری تیگو7همچنین این شرکت اعلام کرده است که خودروهای ثبت نامی در این شرایط فروش با مدل 98 برای مشتریان تحویل داده خواهد شد و البته شرایط پرداخت خوبی نیز برای مشتریان در نظر گرفته شده است که نسبت به شرایط فروش قبلی این شرکت از وضعیت بهتری برخوردار است.

از دیگر شرایط مربوط به این فروش نقدی می‌توان به سود مشارکت 13 درصدی برای موعد تحویل 60 روزه اشاره کرد که البته با توجه به شرایط فروش سایر شرکت‌ها از جذابیت زیادی برخوردار نیست ولی به هر حال از جمله مواردی است که مدیران خودرو برای مشتریان متقاضی در این شرایط فروش در نظر گرفته است. البته با توجه به قطعی بودن قیمت خودروها به نظر می‌رسد که این سود مشارکت توجیه پذیر باشد.

شرایط فروش نقدی محصولات مدیران خودرو با برند MVM

مدیران خودرو در این بخش دو موعد تحویل برای مشتریان در نظر گرفته است که مشتریان با توجه به تمایل و نیاز خود می توانند از هر کدام از شرایط تحویل استفاده نمایند که تفاوت‌های دو بخشنامه مربوط به زمان تحویل و سود مشارکتی است که به پیش پرداخت مشتریان تعلق می‌گیرد.

اولین شرایط فروش نقدی این شرکت با موعد تحویل 30 روزه که با قیمت‌های قطعی به مشتریان تحویل داده می‌شود:

دومین شرایط فروش نقدی مدیران خودرو نیز مربوط به موعد تحویل 60 روزه همراه با سود مشارکت که جزئیات آن را می‌بینید:

  • حواله‌های صادر شده در سیستم فروش این شرکت به مدت 72 ساعت اعتبار داشته و در صورت عدم پرداخت مبلغ، ملغی خواهد شد.
  • کلیه خودروهای فروخته شده در این شرایط فروش دارای گارانتی 3 ساله یا 60 هزار کیلومتر کارکرد خواهند بود.
  • شرکت مدیران خودرو هزینه بیمه شخص ثالث خودروهای فروخته شده را راسا پرداخت می‌کند.
  • سرویس اولیه کلیه محصولات فروخته شده در این طرح به صورت رایگان انجام می‌گردد.
  • گفتنی است که طبق جزئیات قابل مشاهده در بالا، بعضی از خودروها با مدل 97 تحویل مشتریان می‌شوند که بایستی به این موضوع توجه شود.

 

شرایط فروش محصولات مدیران خودرو با برند چری

در این بخش نیز مدیران خودرو دو زمان تحویل برای مشتریان در نظر گرفته است که البته طبق جزئیات اعلامی در سایت رسمی این شرکت تفاوت خاصی بین این دو به جز زمان تحویل وجود ندارد و خبری از سود مشارکت نیز در موعد تحویل 60 روزه نیست. البته طبق خبر غیر مستندی که از روابط عمومی این شرکت منتشر شده است، سود مشارکت 13 درصدی و جریمه تاخیر 6 درصدی برای این موعد تحویل در نظر گرفته می‌شود.

شرایط فروش نقدی محصولات چری با موعد تحویل 30 روزه:

از دیگر جزئیات مربوط به محصولات برند چری می‌توان به گارانتی 5 ساله یا کارکرد 150 هزار کیلومتری اشاره کرد که نسبت به محصولات ام وی ام این شرکت از جذابیت بهتری برخوردار است. همچنین کلیه خودروهای برند چری مدیران خودرو از دو سال یا 5 نوبت سرویس رایگان بهره مند خواهند شد که طبیعتا هر کدام که زودتر فرا برسد، محاسبه خواهد شد.

شرایط فروش نقدی محصولات چری با موعد تحویل 60 روزه:

از دیگر نکات قابل ذکر در مورد فروش نقدی محصولات چری این شرکت، رایگان بودن بیمه شخص ثالث برای تمامی خودروهاست که به رایگان بودن سرویس اولیه کلیه خودروها افزوده می‌شود.

 

 

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا