مکمل بنزین
خبرداخلی

کرمان موتور: تمام تلاشمان را برای جلب رضایت مشتریان در نوروز 98 انجام خواهیم داد

با نزدیک شدن به ایام نوروز 98 و همچنین فعالیت متنوع شرکت‌های خودروساز برای خدمات دهی به مشتریان در این ایام، کرمان موتور نیز فعالیت گسترده‌ای را برای خدمات رسانی به مشتریان خود برنامه ریزی کرده و طبق گفته مدیران این شرکت در سال جاری شاهد کیفیت متفاوتی از این شرکت برای امدادرسانی در ایام نوروز 98 خواهیم بود.

به گزارش چرخان، کامران شاکری مدیرعامل شرکت خدمات و تجارت بم خودرو در مصاحبه‌ای ضمن تبریک ایام نوروز و همچنین آرزوی روزهای خوب برای مردم ایران، جزئیات برنامه ریزی این شرکت را برای خدمات رسانی به مشتریان در سرتاسر کشور اعلام کرد که با توجه به مطالب مطرح شده در این مصاحبه به نظر می‌رسد که نوروز 98 یکی از ایام بسیار به یادماندنی برای مشتریان کرمان موتور از نظر خدمات پشتیبانی خواهد بود.

مدیرعامل شرکت خدمات و تجارت بم خودرو که شرکت مجری خدمات پس از فروش شرکت خودروسازی کرمان موتور محسوب می شود، در این مصاحبه گفت: در طرح امداد نوروزی کرمان موتور بیش از 65 نمایندگی به صورت کشیک فعالیت خواهند کرد که این طرح از روز 29 اسفند شروع شده و تا 17 فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه افزود: ما در شرکت خدمات و تجارت بم خودرو به عنوان مجری خدمات پس از فروش کرمان موتور از هیچ تلاشی برای جلب رضایت هر چه بیشتر مشتریان دریغ نخواهیم کرد و تمام تلاشمان را برای بهبود و ارتقا کیفیت خدماتمان انجام می‌دهیم. در طرح امداد نوروزی کرمان موتور چیزی در حدود 100 پایگاه امدادی در سرتاسر کشور فعال خواهند بود که خدمات مختلفی را به مشتریان ارائه خواهند نمود.

شاکری در پاسخ به سوالی پیرامون اقدامات انجام شده توسط این شرکت برای کسب رضایت مشتریان گفت: از جمله این اقدامات می‌توان به گسترده شدن خدمات امدادی بم خودرو اشاره کرد که همچنین سعی کردیم که قطعات موردنیاز نمایندگی‌ها به صورت یکسان در سطح کشور پخش شود و همچنین آموزش‌های لازم را به صورت مستمر به پرسنل خود بدهیم تا در طی این ایام بتوانند خدمات بهتری را به مشتریان ارائه نمایند.

نکته جالب در مورد خدمات بم خودرو این است که با توجه به برندهای عرضه شده توسط کرمان موتور که سه برند مختلف بوده و سهم زیادی از بازار خودروی کشور را به خود اختصاص داده و این شرکت به عنوان خدمات پس از فروش محصولات کرمان موتور وظیفه سنگینی دارد که شاکری در پاسخ به سوالی در مورد چگونگی پشتیبانی از این حجم زیاد از مشتریان گفت: ما در همین راستا قصد داریم از اردیبهشت ماه 98 اقدام به راه اندازی تعمیرگاه مرکزی هیوندای کنیم که قطع و یقین تاثیر بسزایی در روند خدمات رسانی شرکت به مشتریان خواهد داشت وضعیت خدمات پس از فروش کرمان موتور را در زمینه محصولات هیوندای ارتقا خواهد داد.

وی در ادامه به موضوع استفاده از قطعات اصلی و با کیفیت اشاره کرد و گفت: یکی از اصول اساسی ما در شرکت بم خودرو و همچنین خدمات پس از فروش کرمان موتور این است که از قطعات اصلی و با کیفیت استفاده کنیم و از مشتریان نیز دعوت می‌کنیم تا با استفاده از خدمات این شرکت، از قطعات بی کیفیت بازار دوری نمایند.

شاکری در پایان با اشاره به برنامه ریزی‌های بم خودرو برای تامین قطعات لازم در سال 98 گفت: ما مشکلات زیادی در زمینه تامین قطعات داریم ولی قطعا تمام تلاشمان را برای تامین قطعات در سال 98 انجام می‌دهیم و برنامه ریزی‌های لازم را در این زمینه انجام داده‌ایم و از این بابت جای نگرانی نیست.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. اره خیلی به مردم و مشتری مداری فکر میکنید.از بخشنامه های ماهانه و افزایش چند ده‌ میلیونی قیمتهاتون به صورت ماهانه معلومه.خدا ازتون نگذره که با بازار انحصاری دمار ار روزگار مردم در او ردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا