مکمل بنزین
خبرداخلی

طرح امداد نوروز 98 شرکت کرمان موتور با تدابیر ویژه آغاز شد + تصاویر

همان طور که پیش بینی می‌شد نوروز 98 برای بسیاری از شرکت‌های خودروساز به یکی از حساس‌ترین اعیادی تبدیل شود که رقابت این شرکت‌ها برای جلب رضایت مشتریان جدی‌تر شده و مشتریان از این رقابت نهایت سود را کسب نمایند. شرکت خودروسازی کرمان موتور نیز از این قافله جا نمانده و با اعلام معاون امداد این شرکت، طرح امداد نوروزی کرمان موتور آغاز شده و مشتریان این شرکت می‌توانند در ایام نوروز از این خدمات بهره مند شوند.

به گزارش چرخان، مهندس محمودی معاون امداد شرکت کرمان موتور که این روزها به عنوان یکی از مسئولین دخیل در طرح امداد نوروزی شرکت کرمان موتور محسوب می‌شود و روزهای پرکاری را پشت سر می‌گذراند، در مصاحبه‌ای اعلام کرد که طرح خدمات نوروزی این شرکت با تدابیر ویژه آغاز شده و همان‌گونه که امروز مدیرعامل شرکت بم خودرو پیرامون این موضوع مصاحبه‌ای را انجام داده بود، یادآوری نمود که این گروه خودروساز از هیچ خدماتی برای جلب رضایت حداکثری مشتریان دریغ نخواهد کرد و تمام هم و غم این شرکت برای ارتقا کیفیت خدمات در ایام نوروز خواهد بود.

محمودی معاون امداد شرکت کرمان موتور در این مصاحبه گفت: طرح خدمات امداد نوروزی شرکت از 27 اسفندماه تا 17 فروردین اجرا خواهد شد و مشتریان در سرتاسر کشور می‌توانند از خدمات امدادی ما استفاده نمایند. بیش از 100 پایگاه امدادی در سرتاسر کشور برقرار شده که به مشتریان ما ارائه خدمت خواهند کرد.

از نکات جالبی که در مورد خدمات امدادی کرمان موتور می‌توان گفت این است که این شرکت در یک اقدامی جالب از مشتریان خود به صورت پیامکی استعلام گرفته و مسیرهای پرتردد آنها را از این طریق سوال کرده است که مشتریان نیز در این طرح مشارکت کرده و این گروه را در زمینه چیدمان درست پایگاه‌های خدماتی کمک نموده‌اند که تقریبا یک اتفاق بی نظیر در بین شرکت‌های خودروسازی کشورمان محسوب می‌شود.

از دیگر خدماتی که به گفته محمودی می‌توان به آن اشاره کرد این است که مرکز تماس کرمان موتور با حضور اپراتورهای خبره و فنی آماده خدمات رسانی به مشتریان در زمینه‌های آپشن محصولات شرکت کرمان موتور، عملکرد نمایشگرهای خودرو، جزئیات سرویس‌های ادواری خودرو ، الزمات گارانتی و …بوده و مشتریان می‌توانند از خدمات رایگان این مرکز تماس بهره مند شوند. مشتریان برای تماس با این مرکز می‌توانند با شماره 42724-021 تماس حاصل نمایند که به صورت 24 ساعته در اختیار مشتریان این گروه خودروساز است.

محمودی در این مصاحبه با اشاره به گزارشی از فعالیت امدادگران این شرکت در سال 97 گفت: ما در سال 97 توانستیم چیزی بالغ بر 40 درصد از تماس‌های ورودی به مرکز تماس را از طریق مشاوره‌های فنی پاسخ دهیم و مشکل آنها را برطرف کنیم. همچنین چیزی در حدود 35 درصد از تماس‌ها به بخش پشتیبانی شرکت در محل امدادخواه به سرانجام رسیده که یک عدد فوق العاده عالی برای امدادها محسوب می‌شود. این از مهم‌ترین دستاوردهایی است که واحد امداد شرکت در سال 97 کسب نموده و امیدواریم بتوانیم کیفیت خدمات ارائه شده را در سال جدید افزایش دهیم و به اعداد بهتری در این زمینه برسیم.

معاون امداد شرکت کرمان موتور در ادامه به دیگر اقدامات این شرکت در راستای هر چه بهتر شدن خدمات امداد نوروز 98 اشاره کرد و گفت: از دیگر اقداماتی که برای این طرح انجام دادیم برگزاری سمینارهای آموزشی برای امدادگران بود که بتوانیم دانش آنها را بروز کرده و کیفیت خدمات ارائه شده توسط آنها را بالا ببریم. همچنین از دیگر خدماتی که در این طرح وجود دارد بحث مسابقه عکاسی و داستان نویسی از خدمات امداد نوروزی است که مشتریان می‌توانند با ارسال آنها در این مسابقه شرکت کرده و به آثار برتر جوایزی را تقدیم خواهیم کرد.

وی در ادامه افزود: در راستای کسب رضایت مشتریان در این نوروز خودروی هیوندای آی20 را نیز به ناوگان امدادی خود اضافه کردیم تا بتوانیم خدمات بهتری را به خانواده محصولات هیوندای داشته باشیم. ما امیدواریم در نوروز پیش رو وضعیت بهتری را در راستای خدمت رسانی داشته باشیم و کیفیت خدماتمان را با استفاده از پایگاه‌ها و ناوگان خدماتی خود در سرتاسر کشور ارتقا دهیم.

محمودی در پایان و در پاسخ به سوالی پیرامون گستره خدمات رسانی ناوگان امدادی این شرکت گفت: ما به تمامی خودروها خدمات امدادی ارائه می‌کنیم ولی چیزی که مشخص است اولویت محصولات تولیدی کرمان موتور بوده که طبیعتا این خودروها در صدر اولویت امدادی ناوگان ما خواهند بود.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا