مکمل بنزین
برگزیده‌هاشرایط فروش

جدیدترین شرایط فروش فوری ایران‌خودرو با قیمت حاشیه بازار (28 فروردین 98)

شرایط فروش شرکت‌های خودروساز مختلف در روزهای اخیر افزایش یافته و گروه خودروسازی ایران‌خودرو نیز از جمله شرکت‌های فعال در این زمینه بوده است. این شرکت در اطلاعیه جدید خود، سومین مرحله از شرایط فروش فوری محصولاتش را اعلام کرده و مشتریان می‌توانند سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت نمایند.

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی ایران‌خودرو در اطلاعیه جدید خود از شرایط فروش فوری محصولاتش خبر داد که سومین مرحله از مراحل فروش فوری این شرکت بوده و مشتریان با موعد تحویل 30 روزه اقدام به ثبت سفارش می‌کنند. این شرایط فروش از ساعت 10 صبح روز چهارشنبه آغاز شده و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.

ایران‌خودروخودروهای عرضه شده در این شرایط فروش ایران‌خودرو

  • اولین خودروی عرضه شده در این شرایط فروش، پژو پارس سال با ترمز ضدقفل، ایموبلایزر، کیسه هوای راننده و سرنشین، سیستم اخطار سرقت و یورو 4 بهینه است که در رنگ‌های سفید، مشکی، نقره‌ای، خاکستری متالیک، آبی رویال قابل عرضه بوده و قیمت حاشیه بازار آن نیز 783/384/000 ریال تعیین شده است.
  • دومین خودروی عرضه شده در این شرایط فروش، پژو 405 بنزینی با ترمز ضدقفل و ایموبلایزر و کیسه هوای راننده و سرنشین و یورو 4 بهینه است که در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای و خاکستری متال و با قیمت 631/584/000 ریال قابل سفارش خواهد بود.

گفتنی است که این مقدار از فروش فوری ایران‌خودرو طبق دستور وزارت صنعت چیزی در حدود 20 درصد از تولید روزانه این شرکت بوده و مابقی تولیدات این گروه خودروسازی متعلق به ایفای تعهدات قبلی این شرکت با قیمت‌های قبلی است.

خودروهای داخلی پژو 405

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا