Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

اسباب بازی پورشه تایکان با قیمت 60 دلار!

ساختن لوگوی خودروهای لوکس و اسپرت در میان طرفداران خودرو جذابیت‌های فراوانی دارد. به تازگی نیز کارخانه آلمانی پورشه اسباب بازی پورشه تایکان 2019 را که قرار است مدل واقعی آن را در ماه سپتامبر در نمایشگاه خودرو فرانکفورت به نمایش بگذارد را با قیمت 60 دلار راهی بازار کرده است.

با توجه به این اسباب بازی می‌توان گفت که پورشه تایکان 2019 نسبت به کانسپت Mission E کمی کوچکتر هست و از مدل 2015 که در سال 2015 نیز در نمایشگاه فرانکفورت رونمایی شد هم کوچکتر خواهد بود. این اسباب بازی مینیاتوری توسط کمپانی Playmobil که شهرت فراوانی در ساخت اسباب بازی و عروسک دارد در شهر اشتوتگارت آلمان ساخته شده است. این اسباب بازی برای حرکت کردن پیشرانه برقی نیاز به 7 باتری AAA دارد و با این ویژگی می‌تواند 600 اسب بخار برقی برای اسباب بازی را تولید کند. جالب است بدانید در کنار خرید این اسباب بازی می‌توانید یک ایستگاه شارژ برقی و ریموت کنترل را بگیرید.

این خودروی اسباب بازی دو صندلی دارد و می‌توانید عروسک‌های Playmobil را در آن جای دهید که عروسک Rex Dasher به عنوان کارشناس رسمی اسباب بازی پورشه تایکان ساخته شده و از آن هم فیلمی ساخته شده که قرار است مرداد ماه سال جاری بر روی پرده تئاترها برود. برای داشتن این اسباب بازی جذاب تنها کافی است 60 دلار پرداخت کنید و با پرداخت 45 دلار بیشتر می‌توانید خودروی مسابقه‌ای 911 GT3 Cup و با قیمت 70 دلار پورشه ماکان GTS را به همراه تریلر مخصوص سواری اسب خریداری کنید. نظر شما درباره ماشین‌های اسباب بازی چیست؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.