مکمل بنزین
گوناگونخبر

نسل بعدی هیوندای توسان طراحی فوق‌العاده خواهد داشت

به تازگی مسئول بخش طراحی خودروهای هیوندای در مصاحبه خبری خود اعلام کرد که مدل‌های بعدی سوناتا و هیوندای Venue طراحی و ظاهری جدید خواهد داشت و به احتمال زیاد این کمپانی به دنبال طراحی جدید برای نسل بعدی هیوندای توسان است که قرار شده نسخه برقی آن هم وارد بازار شود.

متاسفانه مسئول بخش طراحی خودروهای هیوندای اطلاعات و جزئیات بیشتری از نسل آتی هیوندای توسان نداده ولی باید این نسخه جدید ظاهری کاملا متفاوت از مدلهای رایج در بازار داشته باشد. شاسی‌بلند هیوندای توسان از سال 2004 میلادی بر روی خط تولید قرار گرفت و تا به امروز سه نسل از آن طراحی و ساخته شده است. آخرین نسل از این خودرو در سال 2015 وارد بازار شد و حالا نوبت به نسل چهار توسان شده که انتظار می‌رود سال آینده میلادی وارد بازار جهانی شود.

هنوز زمان مشخصی از هیوندای توسان جدید برای عرضه یا رونمایی ارائه نشده است. همچنین تصاویر جاسوسی یا رندری از آن منتشر نشده که حدس و گمان‌ها را تقویت کند. هیوندای در سال 2019 تنها مدل آپدیت شده از توسان را به بازار ارائه داد که کابین آن متفاوت شده بود و تنها بعضی از لوازم ایمنی جدید به این شاسی‌بلند اضافه شده است.

جالب است بدانید که مسئول طراحی و ساخت خودروهای هیوندای از سال 2016 به این کارخانه پیوسته و قبل از آن با برند بنتلی، جنرال موتورز همکاری داشته و کارهایی مانند طراحی کانسپت جدید کامارو را طراحی کرده است. برای خبرهای بیشتر از نسل آتی هیوندای توسان و دیگر محصولات هیوندای همراه چرخان باشید.

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا