مکمل بنزین
گوناگونخبر

لوگوی جدید شورولت کوروت به صورت رسمی رونمایی شد

جدای از بحث شرکت‌های وابسته به خودسازان بزرگ دنیا که هر یک اهداف و مسئولیت‌های خاص خود رادارند، در بسیاری از مواقع نیز پیش می‌آید که شرکت‌ها با ایجاد یک لوگوی جدید برای هدفی خاص و یا سری خاصی از خودروهایشان، آن را نسبت به دیگر خودروهای تولید خود، متمایز می‌کنند.

کوروت نیز یکی از همین خودروهایی است که شورلت آن را از سال 1953 تاکنون، به‌عنوان یک خودروی جذاب اسپرت تولید کرده است. خودرویی که در کنار رقیب هم‌وطن خود یعنی فورد موستانگ، طرفداران بسیار زیادی در سراسر دنیا دارد.

همان‌گونه که شاید تاکنون مشاهده کرده باشید، شورولت کوروت برای خود یک لوگوی مجزا و متفاوت از خود برند شورلت داشته و تنها، در قسمتی از لوگوی آن، نماد شرکت شورلت نیز دیده می‌شود.

اما این خودروی کوپه آمریکایی که نزدیک 70 سال است تولید می‌شود، تاکنون تغییرات و تکامل‌های زیادی در لوگوی خود دیده است. تغییراتی که هر یک، به دلیلی مدرن شدن این خودرو در طول زمان و نیاز به برندی جذاب‌تر، بیش‌ازپیش برای شورلت، الزامی و مهم بوده‌اند.

در همین راستا نیز، یک لوگوی جدید برای هشتمین نسل از شورلت کوروت که در ماه فوریه 2019 (اواخر سال 97) در رسانه‌ها درز کرده بود، این بار توسط خود شورولت و در صفحه فیس‌بوک این شرکت، به‌صورت رسمی تائید شده است.

شورولت، همچنین فیلمی کوتاه را نیز منتشر کرده که در آن، چگونگی تکامل لوگوی خود را در طول زمان نشان داده است.

در این لوگوی جدید، منطقه V شکل نوک‌تیزی که بین پرچم‌ها وجود داشت، حذف‌شده است. اکنون، این دو بنر موجود در لوگوی این شرکت، به‌صورت عمودی کنار یکدیگر قرارگرفته ولی هنوز هم پرچم سمت راست که نشانی از مسابقات و سرعت و سمت چپ که همان برند شورلت است، کماکان به‌صورت مورب، در جای خود قرار دارند.

آن‌گونه که مشخص است، این برند آمریکایی، قرار نیست زودتر از 18 ژولای 2019(اواخر تیرماه)، خودروی جدید موتور وسط خود را معرفی کند. بهترین گزینه پیش رو، برای این اسپرت جذاب نیز می‌تواند یک قلب تپنده 6.2 لیتری 8 سیلندر باقدرت 460 اسب بخار بوده که این قدرت را از طریق یک جعبه‌دنده 8 سرعته دوکلاچه، به زیر پای راننده منتقل کند. موتور تقویت‌شده باقدرت بالاتر نیز، می‌تواند بعداً در خط تولید کوروت اضافه شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا