مکمل بنزین
شرایط فروش

جدیدترین طرح فروش نقد و اقساط محصولات مدیران خودرو (اردیبهشت 98)

با آغاز دومین ماه از سال 98 و همچنین داغ شدن بازار خودروهای داخلی و خارجی، شرکت‌های خودروساز کشورمان نیز برای پاسخگویی به نیاز مشتریان وارد عمل شده و همان‌طور که در دیگر اخبار چرخان مشاهده کردید، اقدام به عرضه طرح‌های مختلف نموده‌اند و مدیران خودرو نیز از این قافله عقب نمانده و در اطلاعیه‌ای از جدیدترین شرایط فروش محصولات خود خبر داد که محصولات خانواده چری و ام وی ام شامل این طرح می‌شوند.

به گزارش چرخان، شرکت خودروسازی مدیران خودرو که متولی مونتاژ محصولات چری در ایران محسوب می‌شود در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که مشتریان متقاضی خرید محصولات این شرکت می‌توانند با مراجعه به نمایندگی‌های این شرکت در سرتاسر کشور برای خرید محصولات اقدام کرده و از شرایط فروش ایجاد شده در این اطلاعیه استفاده کنند.

مدیران خودرو چری تیگو7فروش فوری اعلامی مدیران خودرو به صورت تحویل فوری بوده و مشتریان در فاصله کوتاهی پس از پرداخت مبلغ اعلامی توسط این شرکت می‌توانند خودروی ثبت نامی خود را تحویل بگیرند. از نکات قابل توجه این شرایط فروش عرضه محصولات با دو مدل 97 و 98 است که عملا به مشتریان امکان خرید ارزان‌تر را با مدل قدیمی‌تر می‌دهد.

ظرفیت تعیین شده برای این شرایط فروش محدود بوده و بدیهی است که پس از اتمام ظرفیت تعیین شده برای آن، امکان ثبت نام بسته خواهد شد و مشتریان امکان ثبت سفارش نخواهند داشت. ثبت سفارش و رسیدگی به سفارشات نیز بر اساس زمان ثبت سفارش و پرداخت مبلغ اعلامی خواهد بود و آن دسته از سفارشاتی که تا 72 ساعت اقدام به تکمیل وجه نکنند، حذف خواهند شد.

لیست قیمت و مدل تحویلی محصولات ام وی ام:

لیست قیمت و مدل تحیولی محصولات چری:

شرایط فروش اقساطی محصولات مدیران خودرو

شرایط فروش اقساطی محصولات این شرکت نیز از دو شرکت لیزینگ مختلف بوده و مشتریان متقاضی خرید محصولات این شرکت می‌توانند برای خرید آنها از طریق لیزینگ‌های اعلام و با شرایطی که در ادامه گفته می‌شود، اقدام نمایند.

شرایط فروش شرکت واسپاری سپهر صادرات

  • ام وی ام 315 اسپورت اکسلنت با بهای 126 میلیون و 300 هزار تومان و پیش پرداخت حدود 52 میلیون تومان در اقساط 12 تا 48 ماهه و طی چک‌های 3 ماهه از مشتری، واگذار می‌شود.
  • ام وی ام ایکس 22 اتوماتیک لاکچری با قیمت 176 میلیون و 200 هزار تومان و پیش پرداخت 81 میلیون تومان در اقساط 12 تا 48 ماهه و طی چک‌های 3 ماهه از مشتری، واگذار می‌شود.
  • ام وی ام ایکس 22 اتوماتیک اکسلنت اسپورت با قیمت 183 میلیون و 600 هزار تومان و پیش پرداخت 85 میلیون تومان در اقساط 12 تا 48 ماهه و طی چک‌های 3 ماهه از مشتری، فروخته می‌شود.
  • ام وی ام ایکس 33 اسپورت اتوماتیک با قیمت 212 میلیون و 600 هزار تومان و پیش پرداخت 98 میلیون تومان در اقساط 12 تا 48 ماهه و طی چک‌های 3 ماهه از مشتری، واگذار می‌گردد.
  • گفتنی است که بیمه بدنه سال اول در پیش پرداخت اولیه و هزینه بیمه بدنه سال‌های بعد نیز طی چک‌های جداگانه از مشتری اخذ می‌شود. بدیهی است که هیچ کدام از خودروها بدون بیمه بدنه واگذار نخواهند شد.

شرایط قابل ذکر فروش اقساطی این شرکت:

  • حواله‌های صادر شده در سیستم به مدت 72 ساعت معتبر بوده و در صورت عدم واریز پیش پرداخت، ملغی خواهند شد.
  • کلیه خودروهای عرضه شده در این طرح فروش مدیران خودرو دارای 3 سال گارانتی و یا کارکرد 60 هزار کیلومتری است.
  • ثبت سفارش صرفا از محل رنگ‌های موجود خواهد بود و امکان ثبت سفارش برای رنگ‌های دلخواه وجود ندارد.
  • هزینه بیمه شخص ثالث مربوط به سال اول توسط شرکت مدیران خودرو پرداخت می‌شود.
  • سرویس اولیه کلیه محصولات ارائه شده در این طرح، رایگان خواهد بود.

گفتنی است که شرایط فروش اقساطی محصولات مدیران خودرو از طریق شرکت واسپاری وفا نیز برقرار است.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. خیــــــــــــــلی گرونه.خیــــــــــــــــــــلی.

  2. خیلی خوبه عالیه من سروان بازنشسته ارتش جمبوری ایسلامی ایران با افتخار میتوانم بفرمایم که بنده ماهیانه 26میلیون و اندی البته به ریال حقوق میگیرم و اگر قیمت ها به ریال باشد میتوانم هر خودروئی را بخخخــــــــــــــــــــــــــرم و با این خـــــرید افتخار بنمایم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا