مکمل بنزین
گوناگون

نگاهی به تصاویر 18 خودرو با اسپرت های عجیب و بسیار زشت!(قسمت دوم)

عشق ماشین بودن و رسیدن به خودرویی که در اختیارمان قرار دارد، تعریف متفاوتی با تبدیل کردن یک خودرو به‌وسیله ای دارد که آن را از چهره انداخته و نه‌تنها باعث جذاب نشدن آن ماشین نمی‌شود، بلکه آن را تبدیل به یک خودروی زشت و نامتقارنی می‌کند که کمتر کسی می‌تواند تحمل دیدن آن‌ها را داشته باشد.

در مطالب قبلی نیز برای شما عزیزان، مطلبی در همین رابطه گذاشته بودیم که در آن‌ها می‌توانید شاهد اسپرت‌ها و تغییراتی باشید که افراد به‌صورت خودجوش و البته بسیار غیرحرفه‌ای، خودروهای خود را به این روز انداخته‌اند.

خودروهایی که صاحبان آن‌ها، فکر می‌کنند همه آن را به‌عنوان یک شاهکار هنری قلمداد کرده و عاشق آن اسپرت و تغییراتی می‌شوند که او روی خودروی بخت‌برگشته خود انجام داده است. تغییراتی که بدون شک، نه‌تنها باعث زیبایی و تبدیل‌شدن خودرو به یک هنر نشده، بلکه چشم‌های هرکسی که به این خودروهای عجیب غریب بیفتد را نیز آزار خواهد داد.

اگرچه ممکن است به‌احتمال خیلی زیاد، شما هم میلی به دیدن این اسپرت‌های زشت و عجیب نداشته باشید اما یک‌بار نگاه کردن آن‌ها و نگاهی گذرا داشتن به این نوع نامعلوم از اسپرت، ضرری نخواهد داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا