مکمل بنزین
خبر

بیوک 2 کانسپ جدید را به‌نمایش گذاشت

چندسالی هست که بیوک دیگر مانند گذشته طرفدار ندارد و این کمپانی اکنون به‌فکر احیاء شرایط خود افتاده است. در همین راستا این کمپانی 2 خودروی کانسپت جدید با نام‌های GL8 Avenir و Enspire را معرفی نمود. بیوک Enspire یک SUV تمام الکتریکی، با طراحی جسورانه این برند در چین به‌نمایش گذاشته شد و تکنولوژی آینده را نمایش می‌دهد.

ویژگی های اصلی Enspire عبارتند از: خطوط بیرونی و طراحی آیرودینامیک، نگاه قوی و خلاقانه به طراحی بیرونی، تم های داخلی و کابین جذاب و فضایی، کنسول مرکز و داشبوردی با جنس چوب طبیعی و جیر میکرو فیبر، فن آوری‌های پیشرفته شامل صفحه نمایش OLED و سیستم خودران هوشمند و تکنولوژی شبکه 5G.  بنابر اطلاعات منتشر شده Enspire از فن آوری نیروی الکتریکی eMotion با حداکثر قدرت 410 کیلووات بهره می‌برد که باعث می‌شود سرعت 0 تا 96 کیلومتر بر ساعت این مدل در 4 ثانیه باشد.

پشتیبانی از شارژ سریع و بی سیم عملی است تا باتری آن در کمتر از 40 دقیقه به میزان شارژ 80 درصد برسد.

اما کانسپت دیگر یک MPV است که بطور مشترک با شرکت GM Automotive Center Pan Asia (PATAC) در شانگهای ساخته شده است. این مارک تجاری اطلاعات بازار پر طرفدار MPV را به‌خوبی درک می‌کند و بینش عمیقی از آنچه که مصرف کنندگان می‌خواهند، مانند فناوری، زیبایی و لوکس بودن را به هم پیوند می‌دهد. این خودروی بزرگ می‌تواند برای همراهی اشخاص برجسته و یا سفرهای زمینی بلند مدت، کارآیی جذابی داشته باشد.

علی شیرعلی بیک

مهندس مکانیک گرایش طراحی جامدات از دانشگاه آزاد تهران‌جنوب. علاقه مند به طراحی صنعتی مخصوصا خودرو. مترجم و نویسنده درحوزه خودرو، تکنولوژي و صنایع مرتبط

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا