مکمل بنزین
گوناگونخبر

فراری پورسانگ؛ شاسی بلندی برای رقابت با لامبورگینی اوروس!

این روزها خودروسازان مشهور در دنیای صنعت خودروهای اسپرت برای ساخت تیپ شاسی‌بلند درصدر اخبار هستند. برند ایتالیایی فراری نیز با سر زبان آوردن شاسی‌بلند مدل فراری پورسانگ توانسته توجه بسیاری از کارشناسان را به سوی خود جلب کند.

انتظار می‌رود این خودروی شاسی‌بلند تا سال 2022 میلادی ساخته شود و از این رو تا دو سال دیگر به غیر از اطلاع رسانی خود این کارخانه تنها تصاویر رندری یا شاید جاسوسی از این ماشین بتوان در وب‌سایت‌های خبری پیدا کرد. رندری که از شاسی‌بلند فراری منتشر شده نشان از معماری با پیشرانه متوسط تعبیه شده در جلوی خودرو دارد. به طور حتم طراحی بخش‌هایی از این خودرو با دیگر مدلهای فراری شباهت خواهد داشت ولی با توجه به این تصاویر منتشر شده می‌توان اعلام کرد که چراغ‌های جلویی ظاهری C شکل ماننده خواهد داشت و دسته درب‌های این خودرو دیگر مخفی نخواهند بود و از بیرون به سادگی قابل مشاهده خواهند بود. به علاوه در درون خودرو می‌بایست انتظار دیدن آخرین تکنولوژیهای روز را داشت.

البته تمام این صحبت‌ها در حد تخمین و حدس باقی خواهند ماند چرا که تا دو سال آتی ممکن است اتفاقات متفاوتی برای این مدل رخ بدهد. بسیاری از کارشناسان بر این باورند که پیشرانه فراری پورسانگ در جلوی خودرو سوار می‌شود و متصل به جعبه دنده دو کلاچه در عقب خواهد شد. هنوز زود است که اعلام کنیم برای این خودرو سیستم هیبریدی ساخته می‌شود ولی به احتمال زیاد یک یا دو پیشرانه تمام برقی برای اضافه کردن توزیع وزن و حداکثر گشتاور برای این شاسی‌بلند ساخته خواهد شد.

مهم است بدانید که صد در صد اسم فراری پورسانگ برای این مدل در نظر گرفته شده است. در آخر باید اعلام کنیم که هنوز مشخص نیست که آیا فراری تیپ شاسی‌بلند یا کراس‌اوور برای این مدل را در نظر بگیرد. بنابراین برای خبرهای بیشتر از فراری پورسانگ و دیگر محصولات این برند ایتالیایی همراه چرخان باشید.

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا