مکمل بنزین
شرایط فروش

قیمت جدید محصولات MVM و چری توسط مدیران‌خودرو اعلام شد (خرداد 98)

با نوسانات بازار ارز و همچنین گرانی‌های اخیر بازار خودروهای داخلی و خارجی، شرکت‌های واردکننده و مونتاژکننده محصولات چینی نیز به کرات اقدام به تغییر و البته افزایش قیمت محصولاتشان می‌کنند که مدیران‌خودرو نیز از این موضوع مستثنی نبوده و بار دیگر قیمت محصولات MVM و چری را افزایش داد و شرایط فروش آنها را اعلام کرد.

به گزارش چرخان، شرکت خودروسازی مدیران‌خودرو که مونتاژکننده محصولات چینی با برند MVM و چری در ایران محسوب می‌شود، در خبری اعلام کرد که مشتریان متقاضی خرید محصولات این شرکت می‌توانند از امروز با مراجعه به نمایندگی‌های مدیران‌خودرو در سرتاسر کشور، محصولات مذکور را با قیمت‌های جدید خریداری نمایند!

گفتنی است که این شرکت از جمله پیشگامان تغییر و البته افزایش قیمت محصولاتش بوده و در بحبوحه گرانی‌های زمستان سال گذشته شاید تنها شرکتی بود که بعضی از محصولات این شرکت در کارخانه بالاتر از قیمت بازار مورد معامله قرار می‌گرفتند که اندر عجایب بازار خودروهای چینی نیز محسوب می‌شد!

از جمله شرایط عجیب ارائه شده در این شرایط فروش ارائه خودروهای با مدل 97 در برندهای MVM و چری است که با توجه به گذشت حدود 3 ماه از سال 98 ارائه این خودروها با توجه به افت زیاد قیمت آنها نسبت به مدل‌های دیگر و ارزان‌تر بودن این خودروها در بازار، احتمالا از جذابیت چندانی برای خرید برخوردار نخواهند بود.

گفتنی است که مدیران‌خودرو در بعضی از خودروها افزایش قیمت بسیار بالایی را اعمال کرده است که به نظر می‌رسد همین موضوع باعث کاهش جذابیت خرید برای مشتریان خواهد شد ولی به هر حال این شرکت در بعضی از خودروها نیز قیمت منصفانه‌ای را اعمال نموده است.

مدیران خودرو چری تیگو7شرایط فروش اعلامی توسط شرکت خودروسازی مدیران‌خودرو برای محصولات MVM و چری

  • خودروهای ارائه شده در این شرایط فروش به صورت تحویل فوری (30 روز کاری) قابل سفارش خواهند بود. بدیهی است که خودروهای ناموجود امکان ثبت سفارش نخواهند داشت.
  • حواله صادر شده برای مشتری تا 72 ساعت معتبر خواهد بود و در صورت عدم واریز وجه خودرو این حواله باطل خواهد شد.
  • این شرکت اعلام کرده است که خودروهای فروخته شده در این طرح دارای گارانتی 3 ساله یا 60 هزار کیلومتر کارکرد است که هر کدام از این موارد فرا برسد، محاسبه خواهد شد.
  • ثبت سفارش مشتریان صرفا از محل رنگ‌های قابل انتخاب بوده و مشتریان قادر به انتخاب رنگ‌های دیگر نخواهند بود.
  • هزینه مربوط به بیمه شخص ثالث تمامی خودروهای ارائه شده در این شرایط فروش بر عهده شرکت خودروسازی مدیران‌خودرو خواهد بود و هزینه‌ای از مشتری اخذ نمی‌شود.
  • سرویس اولیه کلیه خودروهای فروخته شده در این طرح رایگان بوده و هزینه‌ای دریافت نخواهد شد.
  • ثبت سفارش و تحویل خودرو در این شرایط فروش بر اساس زمان ثبت نام خواهد بود و بدیهی است به محض اتمام ظرفیت تعیین شده در این طرح، امکان ثبت نام وجود نخواهد داشت.
  • بدیهی است با توجه به فروش نقدی بودن این خودروها سود مشارکت و جریمه تاخیر در تحویل به پرداختی مشتریان تعلق نمی‌گیرد.

گفتنی است که بازار خودروهای چینی در حال حاضر با نوسانات زیادی روبرو بوده و قیمت در این بازار به طور مشخصی قابل استخراج نیست.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. بهترین فرصت است تا برای شناسایی بیماران روانی ، غربالگری و کاهش اختلالات روانپریشی در کشور نسبت به بستری کردن کسانی که برای خرید این خودروها مراجعه می کنند اقدام لازم انجام گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا