مکمل بنزین
شرایط فروش

قیمت و شرایط جدید فروش محصولات BMW اعلام شد

محصولات BMW که تا همین دو سال گذشته با ارقام بسیار نازلی قابل خرید بودند، حالا به رویای دست نیافتنی برای اکثریت مردم تبدیل شده و افزایش قیمت روز افزون این سری از محصولات نیز به جنجال‌های تمام نشدنی تبدیل شده است. پرشیا خودرو که متولی اصلی محصولات BMW در ایران محسوب می‌شود شرایط و قیمت جدیدی برای محصولاتش اعلام کرده است که جزئیات آن را در ادامه می‌خوانید.

به گزارش چرخان، پرشیا خودرو متولی اصلی محصولات BMW در ایران در اطلاعیه‌ای از جدیدترین قیمت و شرایط فروش محصولات مختلف خود رونمایی کرد که البته با توجه به جزئیات اعلامی برای این خودروها، به نظر می‌رسد که مشتریان خاص این خودروها نیازی به این شرایط فروش نداشته باشند و عملا تسهیل خاصی برای مشتریان ضعیف ایجاد نشده است.

BMW 530شرایط فروش اعلامی این شرکت 30 روزه بوده و مشتریان متقاضی خرید محصولات این شرکت می‌توانند از امروز با مراجعه به نمایندگی‌های این شرکت در سرتاسر کشور، سفارش خود را ثبت کرده و پس از 30 روز کاری خودروی خود را تحویل بگیرند. خودروهای عرضه شده در این شرایط فروش به شرح زیر است:

  • اولین خودروی عرضه شده در این شرایط فروش بی ام و 320 است که با مدل 2018 و قیمت یک میلیارد و 399 میلیون تومان قابل سفارش خواهد بود.
  • دومین خودروی عرضه شده در این شرایط فروش بی ام و 218 است که با مدل 2018 و قیمت 949 میلیون تومان به مشتریان عرضه شده است.
  • سومین خودرو در این لیست فروش بی ام و 530 است که با مدل 2018 قابل سفارش بوده و قیمت تعیین شده برای این خودرو 2 میلیارد و 990 میلیون تومان است.
  • گفتنی است که قیمت خودروهای مذکور در بازار آزاد در همین حوالی بوده و بعضا شاهد ارائه تشویقی‌های جالب از سوی فروشندگان با سابقه بازار برای جذب مشتریان نیز هستیم که احتمالا کار پرشیا خودرو را برای جلب و جذب مشتری سخت می‌کند.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا