مکمل بنزین
شرایط فروش

شرایط فروش تابستانی هایما S7 توربو اتوماتیک شروع شد!

گروه صنعتی ایران خودرو شرایط فروش نقدی و پیش فروش هایما S7 توربو اتوماتیک را منتشر کرد. متقاضیان خرید نقدی هایما S7 دو نسخه متفاوت توربو و معمولی را می‌توانند خریداری کنند.

هایما S7 توربو اتوماتیک و سوخت استاندارد یورو ۵ در هشت رنگ متالیک مختلف شامل آبی رویال، خاکستری متال، خاکستری، ذغالی، سفید، قهوه‌ای اسپرسو، مشکی و نقره‌ای با قیمت ۹۰ میلیون و ۹۸۱ هزار و ۹۰۰ تومان عرضه شده است. نسخه دیگر هایما S7 دنده اتوماتیک و سوخت استاندارد یورو ۴ در دو رنگ سفید و مشکی متالیک با قیمت ۷۹ میلیون و ۱۳۷ هزار و ۵۰۰ تومان ارائه شده است. موعد تحویل خودروها به مشتریان خرید نقدی ۳۰ روز کاری بعد از ثبت نام خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

در شرایط پیش فروش تنها نسخه شاسی‌بلند هایما S7 توربو اتوماتیک با کیسه هوای راننده و سرنشین و جانبی و تریم تیره و یورو ۵ در چهار رنگ مختلف سفید، مشکی متالیک، خاکستری متالیک و نقره‌ای متالیک ارائه شده است. در این شرایط نیز دو گزینه برای خرید پیش روی متقاضیان است. در گزینه اول متقاضیان می‌بایست در زمان ثبت نام ۴۵ میلیون تومان به عنوان پیش پرداخت کنند و مابقی را در زمان صدور دعوتنامه پرداخت خواهند کرد. در گزینه دوم متقاضیان می‌توانند ۳۰ میلیون تومان به عنوان پیش پرداخت و ودیعه دوم به مبلغ ۱۵ میلیون تومان را در دهه اول شهریور ماه ۹۶ بپردازند. سود مشارکت و انصراف سالیانه این شرایط فروش به ترتیب برابر ۲۲ و ۱۹ درصد تعیین شده است و موعد تحویل هایما S7 به ترتیب گزینه‌ها آذر و دی ماه ۹۶ در نظر گرفته شده است. در صورت تاخیر در تحویل زمانی خودروهای خریداری شده، این شرکت ۱۲ درصد سود سالیانه تاخیر به مشتریانش پرداخت خواهد کرد. متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر برای این شرایط فروش می‌توانند به وب‌سایت ایران خودرو یا نمایندگی‌های مجاز این شرکت در سراسر کشور مراجعه فرمایند.

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا