مکمل بنزین
خبرداخلی

عرضه گسترده خودرو و کاهش قیمت خودروهای داخلی در راه است؟

کاهش قیمت خودروهای داخلی آرزویی است که حالا قشر عظیمی از مردم به صورت مشترک داشته و به نظر می‌رسد که با اقدامات انجام شده از سوی وزارت صنعت و همچنین خودروسازان به ثمر خواهد نشست! با اولتیماتوم مجلس و احتمالا به حد نصاب رسیدن قیمت خودرو برای خودروسازان، حالا خبر عرضه گسترده خودرو توسط ایران‌خودرو چیزی است که احتمالا دلالان را به تپش قلب خواهد انداخت!

به گزارش چرخان، خبرها از شرکت‌های خودروساز حاکی از این است که وضعیت تولید این شرکت‌ها رو به بهبود رفته  تامین قطعات موردنیاز برای تکمیل خودروهای ناقص در پارکینگ به نحوی که هنوز مشخص نیست از چه راهی بوده، انجام شده و به زودی عرضه گسترده‌ای توسط این شرکت‌ها صورت خواهد گرفت.

خودروهای داخلی خرید خودرو معاینه فنی خودروهای داخلی پیش فروش خودرو خودروهای شخصی خودروهای داخلی گرانی خودرو تحویل خودروهای پیش فروش شده بی کیفیت‌ترین و با کیفیت‌ترین خودروهای سال 97 خودروهای داخلی خودروسازان خودرو معاینه فنی خودروهای تولید داخل قیمت خودروهای داخلی قیمت رسمی پرایدگروه خودروسازی ایران‌خودرو که قبل از این و در اواسط خرداد ماه اقدام به تحویل گسترده محصولاتش کرد و چیزی در حدود 20 هزار خودرو را روانه بازار کرد، حالا به دنبال این است که در دو ماه آتی چیزی در حدود 60 هزار خودرو از خودروهای باقیمانده در پارکینگش را روانه بازار نماید که ناگفته پیداست اثر این تعداد از خودرو در بازار خودرو چیزی شبیه انفجار یک بمب است که قطعا صدایش بسیاری از حاضرین از جمله دلالان و سودجویان را کر خواهد کرد!

اکبر صادقی مدیرکل دفتر بازرسی صمت در جلسه‌ای که با مدیران ایران‌خودرو داشت، گفت: ما به دنبال رونق تولید و ارتقا کیفی ساختار تولید در کشور هستیم. ما در تلاش هستیم تا بتوانیم تصمیماتی را اتخاذ کنیم که به رونق تولید کمک کرده باشیم. البته باید خودروسازان نیز مشکلات خود را بیان کنند تا ما و مسئولین در جریان این مشکلات قرار بگیریم.

قیمت خودرو بازار خودرو قیمت خودرو قیمت خودرو در بازار آزاد خرید خودرو شرایط فروش ایران‌خودرو قیمت جدید خودرو خودروهای داخلیوی در ادامه با اشاره به موضوع احتکار خودرو توسط ایران‌خودرو گفت: ما در بازدیدی که از این مجموعه خودروسازی و پارکینگ این شرکت داشتیم، اقدام به بررسی تصادفی خودروهای موجود نمودیم و با بررسی‌های انجام شده مشخص شد که مساله احتکار درست نیست.

در این جلسه که مسئولین مختلف خودروسازی کشورمان حضور داشتند، قائم مقام مدیرعامل در بازاریابی، فروش و امور مشتریان ایران‌خودرو پیرامون اقدامات صورت گرفته توسط این شرکت گفت: ما با مشکلات زیادی روبرو هستیم و علیرغم این مشکلات برنامه ریزی‌های را انجام دادیم تا بتوانیم تعهدات معوق را با کمترین تاخیر به مشتریان تحویل دهیم. در سال گذشته اقدام خوبی انجام شد و طی آن 4 هزار میلیارد تومان تسهیلات به خودروسازان داده شد که منجر به رونق خط تولید قطعه سازان شد. با توجه به ظرفیت تولید امسال باید بگوییم که نگرانی از بابت تحویل تعهدات معوق وجود نداشته و همه آنها را تحویل خواهیم داد.

قطعه سازان خودروهای صفر کیلومتر خودروهای پیش فروش شدهوی در ادامه گفت: ما به سه رویکرد اصلی یعنی تولید کمتر خودروهای ناقص، تکمیل خودروهای ناقص در پارکینگ‌ها و افزایش عرضه و تولید خودرو تمرکز کرده‌ایم. ما به جای اینکه سرمایه خود را برای تولید خودروهای ناقص بگذاریم، به سمت تجاری سازی خودروهای ناقص رفتیم و میانگین تحویل خودروی روزانه خود را به 1500 دستگاه در روز رساندیم. بازار با این افزایش عرضه منجر به متعادل شدن خواهد شد که فروش اعتباری نیز در همین راستا عملیاتی شد.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. من فروش فوری 30 روز ثبت نام کردم . الان 2 ماه گذشته و تحویل ندادن.
    وقتی نمیتونید تحویل بدین چرا اسمش رو فروش فوری گذاشتین؟/
    از سرکار گذاشتن مردم و آزار و اذیت، لذت می برید؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا