مکمل بنزین
خبرداخلی

ارزش گمرکی هیوندای آزرا 2019 چقدر است؟

هزینه‌های مربوط به واردات خودروهای لوکس و البته گران قیمت معمولا مورد توجه بازار قرار گرفته و اهالی بازار با توجه به هزینه‌های واردات این خودروها اقدام به نشان دادن واکنش‌های مختلف از جمله خرید و فروش خودرو در بازار می‌کنند که در همین راستا جزئیاتی از ارزش گمرکی هیوندای آزرا 2019 را در ادامه تقدیمتان می‌کنیم.

به گزارش چرخان، گمرک جمهوری اسلامی که طبق مقررات وضع شده پیرامون واردات خودروهای خارجی از این طریق، اقدام به افشای اطلاعات مربوط به ارزش گمرکی ورود هیوندای آزرا 2019 کرده است که البته این خودرو با توجه به اطلاعات ثبت شده و طبق روال معمول، متعلق به کرمان موتور بوده و به نظر می‌رسد که گشایش‌هایی برای این شرکت خودروساز تازه کار در حال ایجاد بوده و مشتریان این شرکت احتمالا به زودی خبرهای خوبی را خواهند شنید.

ارزش گمرکی اعلام گمرک برای این خودرو 26 هزار و 100 دلار بوده و کرمان موتور بر مبنای فرمول قیمت گذاری مخصوص و با اضافه کردن هزینه‌های جانبی امکان فروش این خودرو را خواهد داشت.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا