مکمل بنزین
خبرداخلی

آیا سایپا قادر به فروش 5 میلیون تومانی رینگ آلومینیومی ساینا هست؟

روز گذشته خبری در رسانه‌های مختلف و شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که نشان می‌داد گروه خودروسازی سایپا در اقدامی جالب برای رینگ آلومینیومی ساینا قیمتی معادل 5 میلیون تومان قرار داده است و عملا دعوتنامه‌های صادر شده برای مشتریان با رینگ فولادی پایه بوده و در صورت تمایل مشتری، امکان تغییر آن به رینگ آلومینیومی فراهم شده است که اعتراضات فراوانی را در شبکه‌های اجتماعی به همراه داشت.

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی سایپا در حالی اقدام به صدور این دعوتنامه کرده است که عملا قانون مشخصی در این زمینه وجود نداشته و به دلیل عدم انعقاد درست قرارداد فی‌مابین مشتری و شرکت خودروساز، عملا این خودروساز است که دست بالا را در این زمینه‌ها داشته و مشتریان صرفا همین‌که خودرویی در قد و قواره‌های اصلی حواله ثبت نامی خود تحویل می‌گیرند، بایستی خدای خود را شکر کنند!

خودروسازان کشورمان که البته تفاوتی بین آنها نبوده و نیست، در حالی از آپشن‌های اچ30 کراس، دنا، ساینا و …. کم می‌کنند که گویا با این منطق خود را توجیه می‌کنند که با وضع گرانی‌های موجود خودرو در بازار، مشتری باید خدای خود را برای این موضوع شکر کند و طبیعتا اعتراضی از سوی او سر نمی‌زند!

گروه سایپا در این اقدام اعلام کرده است که خودروی ساینا با رینگ فولادی به قیمت 55 میلیون و 943 هزار تومان قابل تحویل بوده و در صورت تمایل به خرید این خودرو با رینگ آلومینیومی بایستی مبلغ 60 میلیون و 943 هزار تومان به حساب این شرکت واریز گردد!

البته گفتنی است که این دعوتنامه‌ها در حالی صادر شده است که دعوتنامه‌های سایپا 131 و سایپا 132 نیز صادر شده و علیرغم وجود رینگ آلومینیومی برای 131 شاهد عدم تغییر قیمت در این خودرو هستیم که نشان می‌دهد عملا سایپا در جایی که زورش بیشتر می‌رسد، اقدام کرده و با احتمال اعتراض بیشتر مشتریان سایپا 131، دست به این اقدام نزده است.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا