مکمل بنزین
خبرداخلی

حواله برلیانس و رنو بدهید، کیا سراتو بگیرید!

مشکلات مربوط به تولید خودروهای خارجی سایپا و ایران‌خودرو به مرحله بحرانی رسیده و عملا راهکاری برای تولید و تحویل این خودروها وجود ندارد. از طرفی سایپا بایستی تکلیف حدود 30 هزار مشتری خود را در مورد محصولات برلیانس و رنو مشخص نماید که پس از ارائه طرح‌های گوناگون، حالا نوبت به یک پیشنهاد جالب و با محوریت کیا سراتو رسیده است.

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی سایپا در اطلاعیه ای اعلام کرد که مشتریان دارای حواله‌های برلیانس و رنو می‌توانند از شرایط تبدیلی این شرکت استفاده کرده و تکلیف حواله‌های خود را مشخص نمایند. این شرکت در اطلاعیه مذکور اعلام کرده که مشتریان دارای این حواله‌ها می‌توانند با تکمیل وجه و پرداخت مابه التفاوت اعلامی، حواله خود را به کیا سراتو تبدیل نمایند که طبیعتا مشکلی از نظر تولید در این خودرو وجود ندارد.

تاریخچه رنو فرانسه ساندرواین اطلاعیه در حالی است که قیمت اعلامی گروه سایپا برای کیا سراتو 285 میلیون تومان بوده و با افزایش قیمت صورت گرفته در این خودرو، مابه التفاوت موردنیاز برای مشتریان این شرکت بسیار بالا خواهد بود که طبیعتا برای بسیاری از مشتریان امکان پذیر نخواهد بود ولی به هر حال از جذابیت بالایی برای مشتریان برخوردار است.

این شرکت دلیل ارائه این طرح تبدیلی را بدعهدی خودروسازان خارجی اعلام نموده است که البته این مطلب، ماه‌هاست ثابت شده و پس از ارائه طرح‌های مختلف تبدیلی شاهد ارائه این شرایط هستیم. گروه سایپا قبل از این با ارائه سود 45 درصدی و تبدیل حواله‌ها به خودروهای پراید و تیبا سعی کرده بود که رضایت مشتریانش را جلب نماید ولی با توجه به عدم استقبال مشتریان از این طرح‌ها، عملا مجبور به ارائه این طرح شده است.

برلیانساز جزئیات اعلامی سایپا برای تبدیل حواله‌های برلیانس و رنو ثبت نام سریع مشتریان است که به دلیل محدودیت تولید کیا سراتو بوده و به محض اتمام ظرفیت تبدیل، عملا این امکان نیز برای مشتریان بسته خواهد شد. با توجه به واکنش‌های موجود در شبکه‌های اجتماعی و واکنش‌های کاربران، به نظر می‌رسد که جزئیات مربوط به نحوه تبدیل قراردادها بسیار مهم بوده و در صورتی که محاسبات این خودروساز بتواند رضایت مشتریان را جلب کند، بسیاری از تعهدات این دو سری خودرو به کیا سراتو تبدیل خواهد شد.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا