مکمل بنزین
شرایط فروش

زمان اتمام شرایط فروش هیوندای آزرا، جک J4 و جک S3 کرمان موتور

بازار وارداتی‌ها و علی الخصوص خودروهای چینی و در بخش خودروهای با کیفیت این سری از خودروها طرفداران خاص خود را داشته و مشتریان برای خرید این نوع از خودروها علاقه زیادی نشان می‌دهند و در این بین کرمان موتور به منظور پاسخگویی به تقاضای مشتریان اقدام به ارائه شرایط فروش متنوعی برای سه محصول هیوندای آزرا، جک J4 و جک S3 نموده که این 3 شرایط فروش به زودی متوقف خواهد شد.

به گزارش چرخان، شرکت خودروسازی کرمان موتور در اطلاعیه‌های چندگانه خود از شرایط فروش ویژه خود برای 3 محصول هیوندای آزرا، جک J4 و جک S3 خبر داد که در این سه شرایط فروش، تسهیلات خوبی برای مشتریان در نظر گرفته شده بود و مشتریان متقاضی خرید این محصولات می‌توانند با پیش پرداخت نسبتا اندکی اقدام به ثبت سفارش در آنها بکنند که زمان اتمام این شرایط فروش 5 مرداد ماه خواهد بود.

اولین شرایط فروش این شرکت برای جک جی4 بود که تسهیلات قابل توجهی برای آن در نظر گرفته شده بود. قیمت تعیین شده این خودرو 149 میلیون و 900 هزار تومان بوده و تفاوتی در شرایط نقدی و اقساطی وجود ندارد. مشتریان در صورت نیاز می‌توانند با پرداخت کل مبلغ خودرو در هنگام ثبت نام، این خودرو را به صورت نقدی و با تحویل ذکر شده دریافت نمایند و در صورت نیاز به خرید اقساطی نیز از تسهیلات حدود 60 تا 90 میلیون تومان این شرکت بهره‌مند شوند.

شرایط فروش اقساطی جک J4

جک J4

 

شرایط فروش بعدی این شرکت متعلق به جدیدترین خودروی این شرکت یعنی هیوندای آزرا 2019 بود که البته با توجه به قیمت آن تعداد محدودی از آزرا قابل عرضه بوده و با توجه به تسهیلات در نظر گرفته شده، قدرت خریدار را برای خرید این خودرو افزایش می‌داد.

شرایط فروش اقساطی هیوندای آزرا 2019

هیوندای آزرا 2019

 

سومین شرایط فروش کرمان موتور نیز برای جک اس 3 بود که جزو پر فروش‌ترین خودروهای این شرکت محسوب می‌شود و از جمله کراس اوورهای مورد علاقه بازار است. جزئیات شرایط فروش این خودرو نیز به شرح زیر است:

کرمان موتور

 

 

جزئیات و قوانین مربوط به این شرایط فروش اقساطی کرمان موتور

  • جریمه تاخیر در تحویل این خودرو 2.5 درصد ماهانه تعیین شده است. این عدد در حال حاضر بالاترین رقم پرداختی یک خودروساز برای تاخیر در تحویل محسوب می‌شود.
  • موعد تحویل خودروهای ثبت نامی شهریور 98 خواهد بود.
  • مبلغ مربوط به اقساط خودروها به صورت چک های 3 ماهه از مشتریان دریافت می‌گردد.
  • بدیهی است که چک‌های دریافتی صرفا از چک‌های طرح صیاد خواهد بود.
  • امکان واگذاری خودروها بدون بیمه بدنه وجود ندارد و هزینه بیمه بدنه خودروها در اقساط مشتریان لحاظ شده است.
  • هزینه‌های مربوط به شماره گذاری بر عهده مشتریان خواهد بود و مبلغ آن از قیمت خودرو کسر شده است.
  • تمام هزینه‌های قانونی این شرایط فروش بر اساس تعرفه‌های موجود محاسبه شده و طبیعی است در صورت تغییر هزینه‌های مربوطه در زمان تحویل، هزینه اضافی از مشتریان دریافت می‌گردد.
  • سند خودروها در رهن کرمان موتور خواهد بود و پس از اتمام اقساط از رهن خارج خواهد شد.
  • مدل تحویلی خودروها 1398 خواهد بود.
  • بدیهی است با توجه به محدودیت این شرکت در واگذاری خودروها، مبادی ثبت نام به محض تکمیل ظرفیت بسته خواهد شد.
  • خودروهای واگذار شده در طرح فروش نقدی با سند آزاد خواهد بود.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا