مکمل بنزین
گوناگونتازه‌هاخبر

سانگ‌یانگ از طرح مفهومی SIV-2 رونمایی کرد

کمپانی سانگ‌یانگ در نمایشگاه خودروی ژنو 2016، از طرح مفهومی شاسی‌بلند SIV-2 رونمایی کرد. این کمپانی کره‌ای در حقیقت نسخه تکامل یافته شاسی‌بلند SIV-1 را که در نمایشگاه خودروی ژنو 2015 رونمایی کرده بود به نمایش گذاشت، که در آینده نزدیک به تولید انبوه خواهد رسید.

ssangyong-siv-2

خودروی مذکور یک شاسی‌بلند بزرگ با چهره‌ای تهاجمی است. ورودی‌های هوا در سپر بزرگ طراحی شده و چراغهای جلو شیک و کشیده هستند. خطوط و قوس‌های به کار گرفته شده در طراحی این خودرو زیبا و عضلانی است.

ssangyong-siv-2-8

خودروی SIV-2 از یک کابین ویژه بهره می‌برد که در آن چهار صندلی به صورت جداگانه قرار گرفته‌، که سطح آنها کاملا صاف طراحی شده است. داشبورد طوری طراحی شده که دکمه‌های کمی روی آن دیده می‌شود و تقریبا باید تمام کارها را با استفاده از یک صفحه نمایش لمسی بزرگ انجام داد.

ssangyong-siv-2-55

ssangyong-siv-2-554

خودروی SIV-2 ، یک خودروی هیبریدی، بنزینی است. این خودرو مجهز به یک موتور بنزینی 1.5 لیتری و یک موتور توربو شارژ است. یک باتری لیتوم‌یونی با توان WH-500 آن را همراهی می‌کند. رانندگی با SIV-2، آرام و کارآمد بوده و با استفاده از این خودرو انتشار گاز CO2 کاهش پیدا خواهد کرد.

مدیرعامل کمپانی سانگ یانگ، Johng-sik Choi، در رابطه با این خودرو گفته است: طراحی رو به جلو و با تفکر، ضروری است و من خوشحالم که SIV-2 یک طراحی هیجان‌انگیز و آینده نگرانه دارد.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا