مکمل بنزین
گوناگونخبر

فولکس واگن لوگوی خود را تغییر داد!

شرکت فولکس‌واگن با تولید مدل‌های جدید از خودروهای برقی و برداشتن قدم‌های محکم و بزرگ درزمینهٔ این‌گونه از خودروها بانام ID، قصد دارد تا هر چه سریع‌تر آینده صنعت خودروسازی را در آغوش بکشد. همچنین به خاطر رسوایی‌هایی که به خاطر تقلب درزمینهٔ استانداردهای آلایندگی از این شرکت و رسوایی‌های به وجود آمده، فولکس‌واگن تصمیم گرفته تا تصویر لوگوی خود را تغییر دهد.

با شروع به کار کردن موتورشو 2019 فرانکفورت که تا چند روز دیگر در آلمان برگزار خواهد شد، فولکس‌واگن نیز تصمیم گرفته تا در همین نمایشگاه بزرگ بین‌المللی، هم لوگوی جدید خود را رونمایی کند و هم متناسب با استراتژی جدیدش، شعارهای جدیدی را انتخاب کند.

بر اساس تصاویر، لوگوی جدید این شرکت، کمی بزرگ‌تر بوده و از تنوع رنگی بیشتری نیز برخوردار است. در کنار این رنگ‌های بیشتر، طراحی دوبعدی نیز بر طراحی سه‌بعدی لوگوی قبلی چیره شده و چهره جدیدی به لوگو بخشیده است؛ اما در لوگوی جدید نیز، کماکان می‌توانیم ترکیب دو حرف V و W را که سرواژه‌های VolksWagon(به معنای خودروی مردم) است را مشاهده نماییم.

بر اساس گفته‌های یکی از اعضای گروه فروش فولکس‌واگن، این شرکت در تمامی زمینه‌های مربوط به صنعت خودرو، تصمیمات بزرگ و جسورانه‌ای گرفته و همین تغییر لوگو نیز، یکی از تصمیمات جامع و منطقی بوده که بر اساس استراتژی‌های جدید فولکس‌واگن، اتخاذشده است. بر اساس گفته‌های این شخص، ارائه‌ای جدید از یک برند قدرتمندتر، جذاب‌تر، تازه‌تر و مثبت‌تر، همه و همگی از رویکردهای تازه این شرکت آلمانی هستند.

بر اساس استراتژی «تغییر پس از سال 2025» فولکس‌واگن که چهار سال پیش و پس از رسوایی مربوط به آلاینده‌ها استانداردهای محیط زیستی برای این شرکت ایجاد شد، اکنون این شرکت، لوگوی جدید خود را ابتدا در اروپا و پس‌ازآن نیز تا یک ماه آینده، در چین اعمال خواهد کرد. با شروع سال 2020 نیز، این لوگوی جدید در تمامی بازارهای فروش جهانی فولکس‌واگن ازجمله آمریکای شمالی و جنوبی، به کار گرفته می‌شود.

فولکس‌واگن در حال حاضر، در 171 کشور دنیا حضور دارد که در این کشورها، بیش از 10,000 کارخانه تولیدی نیز متعلق به این شرکت بوده و مجبور است حدود 70,000 لوگوی قدیمی را تعویض کند.

همچنین، در کنار رونمایی رسمی از لوگوی جدید در موتورشو فرانکفورت، فولکس‌واگن قرار است خودروی هاچبک برقی ID.3 خود را نیز در این رویداد بزرگ خودرویی، به نمایش عموم بگذارد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا