مکمل بنزین
خبر

تویوتا سوپرا؛ غایب بزرگ بازی Need For Speed Heat!

اخبار مربوط به بازی جذاب نیدفوراسپید Heat در حال مخابره شدن است. هفته گذشته، در سایت‌های خارجی، تریلری از این بازی منتشر شد که نشان از گرافیک خیره‌کننده آن داشت. در کنار این گرافیک عالی، وجود حالت‌های متفاوت برای بازی، در کنار شخصی‌سازی برای هر شخص و مؤلفه‌های جورواجور دیگر، همگی نشانه از یک بازی عالی هستند.

اما شرکت سازنده این نسخه از نیدفوراسپید، فهرست خودروهایی را که در بازی وجود دارند نیز منتشر کرده است. لیست خودرویی که در آن، یک غایب بزرگ به نام تویوتا به‌وضوح به چشم می‌خورد.

درواقع می‌توان این‌گونه گفت که لیست خودروهای موجود در Need For Speed Heat، از هیجان بسیار کمتری نسبت به بازی‌های خودرویی دیگری همچون فورزا موتور اسپرت 7 و گرن توریسمو اسپرت برخوردار بوده اما این را نیز باید گفت که NFS، یک نوع متفاوتی از بازی‌های خودرویی را ارائه می‌دهد.

اما باید قبول کرد که نبودن خودرویی مانند تویوتا سوپرا، یکی از جذاب‌ترین و بهترین سوپراسپرت های حال حاضر دنیا و نبودن هیچ‌یک از خودروهای این شرکت، می‌تواند برای کسانی که عاشق این بازی و البته خودروی سوپرا هستند، کمی ناامیدکننده باشد.

کمبود تمامی خودروهای تویوتا، شمال سوپرا، یک عقب‌گرد مأیوس‌کننده برای پلیرهای این بازی محسوب خواهد شد. البته این اولین باری نیست که تویوتا را در چنین بازی‌های خودرویی مشاهده نمی‌کنیم. در نیدفوراسپید پی بک (Payback) نیز فاقد خودروهای تویوتا و حتی فراری بود و درمجموع، تنها 81 مدل خودرو را که آن‌هم باید توسط شخص، دانلود می‌شد، موجود بود.

اما برندهای پورشه، مک لارن و مرسدس-AMG همگی حضورداشته و بی ام و، نیسان و پورشه نیز با در اختیار داشتن،13 خودروی متفاوت در این بازی، از پرحضورترین برندهای این نسخه از نیدفوراسپید هستند. دیگر خودروهایی که می‌توان با آن‌ها بازی کرد نیز، یک مرکوری کوگار 1967، لوتوس اگزیجه اس مدل 2006، یک پونتیاک فایربرد 1977، ولوو 242DL مدل 1975، دوج چارجر 1969، بیوک گرند نشنال 1987 و دیگر خودروهای جذاب و کلاسیک پرقدرت هستند. همچنین در کنار این مدل خودروها، دو نسخه مزدا میاتا MX-5 مدل 1996 و 2015 نیز وجود دارند.

نیدفوراسپید هیت، قرار است باوجود نداشتن خودروهای تویوتا، اما در بحث مسابقه و دیگر مؤلفه‌های بازی، بسیار جذاب و پرشور ظاهر شود. به‌طوری‌که حالت‌هایی مانند، مسابقات غیرقانونی خیابانی در شب با تعقیب پلیس در سطح‌های متفاوت و انواع و اقسام مسابقات جذاب روز هنگام، همه را غرق در بازی کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا