Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

بدقولی و بدعهدی گروه سایپا در تحویل محصولاتش ادامه دارد!

خودروسازان بزرگ کشورمان این روزها به شدت درگیر مشکلاتی هستند که از سال گذشته دامنشان را گرفته و مشخص نیست که چه زمانی به پایان خواهد رسید! گروه سایپا در حالی به صورت روزانه اقدام به فروش فوری محصولاتش می‌کند که مشتریان زیادی از بدقولی و بدعهدی این شرکت در تحویل خودروها گلایه دارند.

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی سایپا این روزها به شدت مشغول عرضه و فروش محصولات خود به صورت فوری است و ساینا، تیبا و پراید از جمله محصولات تکراری در این شرایط فروش‌هاست که موعد تحویل آنها 30 روز کاری عنوان می‌شود! اما این خودروساز هنوز بسیاری از تعهدات قبلی خود را ایفا نکرده و بعضی از مشتریان علیرغم در دست داشتن حواله‌های مربوط به بهار 98، با وعده‌های تکراری مدیران این شرکت روبرو می‌شوند.

گروه سایپا تحویل خودرو سایپا خودروهای سایپایکی از مشکلات گروه سایپا در زمینه تحویل محصولات این است که فروش محصولاتش را در سال گذشته انجام داده و این دسته از فروش‌هایش به صورت حواله‌ای بوده و مشتری در بهار 98 اقدام به تکمیل وجه نموده است! طبق اولین وعده‌های مدیران این خودروساز قرار بود 75 روز پس از تکمیل وجه، خودرو به مشتری تحویل داده شود ولی بعضی از این مشتریان علیرغم گذشت ماه‌ها از موعد وعده‌داده‌شده، به ماه‌های بعدی موکول می‌شوند!

از سوی دیگر اینکه این خودروساز در سال گذشته ساینا را بدون آپشن‌بندی‌های فعلی فروخته و طبیعتا مشتریان در زمان ثبت نام با توجه به خودروهای موجود اقدام به خرید و پرداخت وجه کرده‌اند. لازم به ذکر است که مشتریان حتی در بهار سال جاری اقدام به تکمیل وجه نموده‌اند ولی حالا سایپا اقدام به فاکتور کردن ساینا با رینگ فولادی کرده و بعضی دیگر از آپشن‌های این خودرو حذف شده است.

سایپا خودروهای چینی تحویل خودروهای پیش فروش شده محصولات جدید سایپایکی دیگر از مشتریان خریدار محصولات این گروه خودروساز می‌گوید که سال گذشته با هزار امید اقدام به ثبت نام در پیش‌فروش ارائه شده سایپا کرده که طبیعتا پیش‌خرید خودرو در آن زمان با موعد تحویل اردیبهشت ماه چیزی نبود که عادی باشد ولی ما این اعتماد را به سایپا کردیم ولی حالا با گذشت ماه‌ها از موعد اعلامی، خبری از تحویل کالا نیست!

این مشتری می‌گوید که مسئولین سایپا در حال حاضر با اولویت مشتریان بهمن ماه اقدام به تحویل خودرو می‌کنند و تعیین تکلیف باقی مشتریان را به زمان بعد موکول می‌کنند. یکی دیگر از مشتریان محصولات سایپا می‌گوید که در شهریورماه سال گذشته اقدام به ثبت سفارش ساینا کرده که با وجود تکمیل وجه اعلامی از سوی شرکت، هنوز خودرویی تحویل وی نشده است. گفتنی است موعد جدید اعلامی شرکت، شهریورماه است که با این وجود امیدی به تحویل در این ماه نیست!

قیمت حواله سایپاگفتنی است که این خودروساز در حال حاضر با مشکل جدی در زمینه تحویل خودروهای رنو و برلیانس نیز روبرو بوده و عملا به یکی شرکت‌های بدعهد و بدقول در صنعت خودروسازی کشورمان تبدیل شده است! به نظر می‌رسد که ورود نهادهای نظارتی به موضوع عملکرد این خودروساز ضروری است.

لازم به ذکر است که جدیدترین شرایط فروش سایپا با حضور 6 محصول ویژه ارائه شده که جزئیات آن را در چرخان بخوانید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.