مکمل بنزین
خبرداخلی

آخرین اخبار قیمت و سهمیه‌بندی بنزین از زبان وزیر نفت

قیمت و سهمیه‌بندی بنزین یکی از سوالات پرتکراری است که بسیاری از کاربران در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های اقتصادی مطرح می‌کنند و وزیر نفت شب گذشته صراحتا به این سوال پاسخ داده و شایعات موجود را رد کرد.

به گزارش چرخان، چند روزی است که شایعات زیادی در زمینه قیمت و سهمیه‌بندی بنزین شنیده می‌شود و بعضی از افراد از قیمت 5 هزار تومانی برای این سوخت، سخن می‌گویند و عده‌ای دیگر نیز ارقام عجیب و غریبی را برای سهمیه ماهانه مطرح می‌نمایند. این شایعات نگرانی‌های زیادی را در مردم ایجاد کرده که وزیر نفت صراحتا به این شایعات پایان داد.

خودروهای داخلی بنزین سوپر اکتان بالا کارت سوخت خودروبیژن زنگنه، وزیر نفت کشورمان در مصاحبه‌ای پیرامون این موضوع گفت: در مورد سهمیه‌بندی بنزین و قیمت بنزین تصمیم گیری نشده و هنوز ابلاغیه‌ای در این زمینه دریافت نکردیم. البته با توجه به صدور کارت سوخت برای همه خودروهای شماره شده، باید گفت که این اقدام صرفا در صورتی مفید خواهد بود که سهمیه‌بندی وجود داشته باشد. تا به حال چیزی در حدود 2 میلیون کارت سوخت جدید صادر شده که بخش قابل توجهی از آن به باجه‌های پستی برگشت خورده است.

وی در ادامه افزود: البته باید سوخت‌گیری توسط کارت سوخت شخصی برای مردم الزامی شود و تا زمانی که این اتفاق رخ نداده مردم آن را جدی نخواهند گرفت. مردم باید بدانند که با کارت سوخت شخصی محدودیتی در سوخت‌گیری نخواهند داشت ولی با کارت سوخت جایگاه صرفا می‌توانند 30 لیتر در هر بار سوخت‌گیری، بنزین بزنند. بدیهی است تا زمانی که سهمیه‌بندی بنزین صورت نگیرد، مردم به استفاده از کارت سوخت شخصی توجهی نمی‌کنند.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا