مکمل بنزین
گوناگونخبر

پینین‌فارینا، قطارهای سوئیس را طراحی خواهد کرد!

شرکت ایتالیایی پینینفارینا از آن نوع شرکت‌های چندکاره و فعالی است که آخرین سفر تفریحی خود درزمینهٔ فن‌آوری‌های مدرن را به سمت سرزمین جذاب قطارها هموار کرده است.

خانه طراحی ایتالیایی به‌تازگی از یک قطار اکسپرس موسوم به Goldenpass رونمایی کرده است که قرار است تا ماه دسامبر سال 2020 در کشور سوئیس به خدمت درآید.

این قطار جدید شرکت پینینفارینا به‌گونه‌ای طراحی‌شده است تا بتواند حدود 2,000 اسب بخار قدرت خود را از طریق یک موتوربرقی باتیستا به ریل‌ها منتقل کند. این قطار، شهرهای مونتره، گاستاد و اینترلاکن سوئیس را به یکدیگر متصل کرده و به‌گونه‌ای طراحی‌شده است که چهره‌ای جدیدتر و مدرن‌تر را نسبت به قطارهای آن منطقه داشته باشد.

یکی از جنبه‌های جذاب و خاص در مورد این قطار، این است که شیشه‌های پنجره آن به‌گونه‌ای طراحی‌شده‌اند تا بازتاب نور را حذف کرده و بتوانند به مسافران این اجازه را بدهند تا با راحتی کامل و بدون دغدغه، تصاویر خود را بدون افتادن بازتاب نور در تصاویرشان، از دنیای بیرون قطار تهیه کنند. همچنین قطار Goldenpass اکسپرس، ازنظر مسائل ایمنی، با تمامی استانداردهای کشور سوئیس در این زمینه هماهنگی کامل رادارند.

بر اساس گفته‌های مدیر پروژه طراحی پینینفارینا آقای آلفردو پالما، در هر پروژه‌ای، چه آن پروژه در مورد صنعت خودرو، حمل‌ونقل و یا طراحی باشد، هدف این شرکت ایجاد کردن شاخصه‌ها و چشم‌اندازهای زیبایی است که با موانع مربوط به قوانین و فنی، مقابله کرده‌اند. در این مورد نیز، یک قطار جذابی طراحی‌شده که تجربه خاصی از سفر را به مسافران هدیه داده و زیبایی خود را با طبیعت اطراف، هماهنگ کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا