مکمل بنزین
گوناگونخبر

خودروی جذاب بت موبایل بتمن هم به حراج می‌رود!

بعضی از مشهورترین و شناخته‌شده‌ترین خودروهایی که تاکنون در فیلم‌های هالیوودی استفاده‌شده بودند، اکنون به دنبال یافتن صاحبان جدید خود هستند. خودروهایی مانند همین بت موبایل (Batmobile) که این نسخه اگرچه یکی از آن نمونه‌های واقعی نیست که در سری فیلم‌های بتمن استفاده‌شده باشد اما بدون شک ظاهر بسیار جذاب و حتی زیباتر از نسخه‌های اصلی دارد.

این خودرو که در یک وب‌سایت روسی برای فروش، فهرست شده بود، درواقع یک نسخه الهام گرفته‌شده از خودرویی است که شخصیت بتمن با بازی بن افلک (Ben Affleck) در سال 2016 و در فیلم بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت از آن خودرو استفاده کرده بود. بر اساس گفته‌های این سایت، این نسخه فروشی بت موبایل، درواقع در سال 2018 در کشور آمریکا ساخته‌شده و سپس به مسکو روسیه فرستاده‌شده است.

این خودروی دو سرنشینه، یک هیولای بزرگ است که کمی بیشتر از 6 متر طول و حدود 4 متر نیز عرض آن است. خودرویی بزرگ که در کنار ابعاد بزرگ خود دارای 1.5 تن وزن نیز است.

در بحث قوای فنی نیز این هیولای بتمن، توسط یک موتور 5 لیتری V8 که توانایی تولید 502 اسب بخار قدرت را دارد، تغذیه می‌شود. قدرت عالی که از طریق یک جعبه‌دنده 8 سرعته خودکار به زیر پای راننده جسور خود منتقل خواهد شد.

همچنین در کنار موتور قدرتمند 8 لیتری، این نسخه از خودروی بتمن، با دوربین دید در شب، یک دوربین مادون‌قرمز با زوم 255 برابری، درب‌هایی که به‌صورت دکمه‌ای باز می‌شوند، چراغ‌های لیزری و همچنین یک تفنگ روی سپر جلو تا بتواند مانند نسخه اصلی بت موبایل خود بتمن، شبیه‌سازی شود، همراهی شده است.

از این خودروی خاص، تنها 4 نسخه در جهان موجود بوده که بدون شک هم ظاهر و امکانات و هم خاص بودن و کم بودنش، قیمت آن را نیز بسیار بالا خواهد برد. فروشنده این خودرو، برای بت موبایل قیمت 55 میلیون روبل روسیه که معادل حدود 844,000 دلار است را تعیین کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا