مکمل بنزین
خبرداخلی

خرید و فروش خودرو در بحرانی‌ترین‌ زمان ممکن!

خرید و فروش خودرو در ماه‌های اخیر شکل متفاوتی به خود گرفته و بسیاری از فعالان بازار می‌دانند که دیگر آن رونق قبلی در این بازار وجود ندارد. البته این وضعیت بیش از آنکه به ضرر خریدار باشد، به ضرر فروشندگانی است که بعضا حتی با زیان زیادی حاضر به فروش خودروی خود هستند.

به گزارش چرخان، بازار خودرو این روزها در یک رکود عجیب و غریبی فرورفته و فعالان این بازار سود چندان زیادی از بازار دریافت نمی‌کنند و حتی بعضا از باتجربه‌های بازار می‌شنویم که به شدت متضرر شده‌اند. اما نکته عجیب اینجاست که علیرغم نبود مشتری در بازار، قیمت‌ها در یک ارقام خاص ثابت مانده‌اند و کاهش چندانی را شاهد نیستیم!

این اتفاق به گمان بسیاری از افراد به دلیل عدم عرضه خودرو توسط خودروسازان بوده و برخی دیگر نیز مقاومت دلالان را دلیل این اتفاق می‌دانند. مشکل اصلی اینجاست که بسیاری از مردم برای فروش خودرو به بازار مراجعه می‌کنند ولی رکود تنها چیزی است که از وضعیت بازار مشاهده کرده و دست از پا درازتر از بازار برمی‌گردند.

یکی از دلایلی که خریداری در بازار وجود نداشته مساله کاهش قیمت هر چه بیشتر در بازار است و این دقیقا در مقابل وضعیت گرانی‌هاست که مشتریان صرفا اقدام به خرید می‌کنند چرا که تصور می‌کنند قیمت خودرو بیش از پیش افزایش پیدا خواهد کرد. همه این‌ها دست به دست همه داده تا بتوان گفت در حال حاضر خرید و فروش خودرو به بدترین زمان خود رسیده و رکود عمیق تنها توصیف از بازاری است که سال گذشته لقب نقدترین بازار کشور را به خود گرفته بود.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا