مکمل بنزین
خبرداخلی

فروش اینترنتی شیلر چگونه انجام خواهد شد؟

شرکت خودروسازی بهمن به تازگی از کامیونت‌ و مینی بوس جدیدی رونمایی کرده که البته به واسطه همکاری این خودروساز با ایسوزو از کیفیت خوبی برخوردار هستند. شیلر نامی است که بهمن دیزل برای این خودروها برگزیده است و با توجه به جزئیات منتشر شده از آن مشتریان زیادی پیدا کرده است. سوالی که شاید برای شما نیز ایجاد شده باشد این است که فروش این خودرو کی آغاز می‌گردد؟

به گزارش چرخان، مرتضی شفیعی مدیرعامل بهمن دیزل در مصاحبه‌ای پیرامون کامیونت و مینی بوس شیلر گفت: خودروی شیلر به دلیل اینکه برند گروه بهمن روی آن خورده از اعتبار بالایی برخوردار بوده و مردم نسبت به این برند اعتماد زیادی دارند. این محصول از ویژگی‌های بسیار قابل توجهی برخوردار بوده و قابلیت کسب سهم بزرگی از بازار را دارد.

طبق شنیده‌ها از بخش فروش این شرکت، دو محصول تولید شده از این برند به صورت اینترنتی و در دوره‌های 2 ماهه به مشتریان عرضه خواهد شد. گفتنی است که طبق اطلاعات اعلام شده توسط مدیران این خودروساز، ظرفیت تولید این شرکت تا پایان سال پیش فروش شده و احتمالا فروش‌های جدید با موعد سال آتی انجام خواهد شد.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا