مکمل بنزین
شرایط فروش

جزئیات شرایط فروش و پیش فروش نقد و اقساط گروه سایپا (23 آبان 98)

بازار خودروهای داخلی این روزها در تلاطم اتفاقاتی است که به گمان بعضی‌ها به دلیل کم کاری خودروسازان و به گمان بعضی دیگر اتفاقات خارج از محیط اقتصادی کشور رخ داده است. در این بین سایپا و ایران‌خودرو نیز از فرصت استفاده کرده و به پیش فروش محصولات خود برای جذب نقدینگی می‌پردازند.

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی سایپا در اطلاعیه‌ای از جدیدترین شرایط پیش فروش فوری نقد و اقساط محصولات خود خبر داد. مشتریانی که متقاضی خرید این محصولات هستند، بایستی به سایت رسمی فروش این شرکت مراجعه کرده و سفارش خود را ثبت نمایند.

گفتنی است که شرایط پیش فروش فعلی در ابتدای هفته ارائه شده بود و به دلیل وجود تکمیل ظرفیت، طبق اطلاعیه جدید گروه سایپا تجدید شده و مشتریان با توجه به موعد تحویل هر کدام از خودروها امکان ثبت سفارش خواهند داشت.

گروه خودروسازی سایپا در این اطلاعیه‌ اعلام کرد 12 محصول این شرکت اعم از تیبا، تیبا۲ و تیبا۲ پلاس از محصولات خانواده تیبا، ساینا، کوییک و کوییک آر (QUIK-R)، وانت نیسان زامیاد در دو مدل تک سوز و دوگانه سوز، وانت نیسان با موتور جدید دیزل با سطح استاندارد یورو۵ و وانت دو کابین دو دیفرانسیل “ریچ” از امروز به مشتریان عرضه خواهد شد.

گروه سایپا تحویل خودرو سایپا خودروهای سایپامحصولات ارائه شده در شرایط فروش اقساطی سایپا

  • اولین خودروی عرضه شده توسط این گروه خودروساز، سایپا 151 است که با قیمت نقدی 40 میلیون و 313 هزار تومان قابل سفارش بوده و مشتریان از تسهیلات 5 میلیون تومانی برای خرید این خودرو بهره‌مند می‌شوند. بازپرداخت این تسهیلات نیز در قالب 3 چک 4 ماهه خواهد بود.
  • دومین خودروی عرضه شده در این شرایط فروش، تیبا صندوق‌دار با رینگ فولادی است که مشتریان از تسهیلات 5 میلیون تومانی برای خرید آن بهره‌مند می‌شوند.
  • سومین محصول نیز خودروی ساینا به رینگ فولادی است که مشتریان با قیمت کل 55 میلیون و 960 هزار تومان سفارش خود را ثبت می‌کنند که 5 میلیون تومان از این مبلغ به عنوان تسهیلات به مشتری اعطا می‌گردد.
  • چهارمین خودروی عرضه شده در این شرایط فروش، سایپا 111 است که با پیش پرداخت 39 میلیون و 800 هزار تومان قابل سفارش بوده و تسهیلات 4 میلیون تومانی به مشتری تعلق خواهد گرفت.
  • خودروی بعدی عرضه شده توسط این شرکت تیبا 2 با رینگ فولادی است که با قیمت 51 میلیون و 360 هزار تومان به مشتریان عرضه می شود. تسهیلات در نظر گرفته شده برای این خودرو نیز 5 میلیون تومان است.
  • جزئیات خودروهای عرضه شده در این شرایط فروش را در تصویر زیر می بینید:

محصول ارائه شده در شرایط فروش نقدی سایپا

  • کلیه خودروهای عرضه شده در شرایط فروش اقساطی این شرکت به صورت نقدی نیر قابل سفارش خواهد بود. گفتنی است که موعد تحویل این خودروها نیز به صورت 30 روزه خواهد بود و تمامی قوانین مربوط به خرید خودروهای اقساطی در این طرح نیز برقرار است.

محصولات ارائه شده در شرایط پیش فروش نقدی و اعتباری

  • از نکات قابل ذکر در این شرایط پیش فروش ارائه تسهیلات با رقم بالاست که از سوی گروه سایپا به مشتریان عرضه می گردد. مشتریان متقاضی خرید این محصولات می توانند از تسهیلات تا 25 میلیون تومان سایپا برای سفارش این خودروها استفاده نمایند.

لازم به ذکر است که این شرکت در حالی اقدام به فروش فوری محصولاتش می‌کند که در حال حاضر بسیاری از تعهدات سال قبل خود را نیز عملی نکرده و فروش فوری‌های حدید این شرکت نیز با تعویق بسیار زیاد ایفا می‌گردد.

مشتریان متقاضی خرید این محصولات می‌توانند از 4 روش فروش اعم از فروش فوری نقدی، فروش فوری اعتباری، پیش فروش نقدی و پیش فروش اعتباری برای خرید خودروهای موجود در هر بخش استفاده نمایند. بدیهی است که تمام محدودیت‌های قبلی اعم از محدودیت کد ملی و عدم خرید خودرو از خودروسازان در 18 ماه گذشته برای این خودروها نیز وجود خواهد داشت.

این شرایط فروش نقد و اقساط دارای قوانینی است که برای مشاهده جزئیات این قوانین می‌توانید به این لینک مراجعه کرده و طبق جزئیات اعلامی اقدام به ثبت سفارش نمایید.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

‫6 دیدگاه ها

  1. خود سایت سایبا اعلام نکرده شما از کجا خبر دارید؟؟؟؟؟؟؟؟

    1. با سلام
      این شرایط فروش در حال حاضر هم نیز قابل دسترس هست.
      می توانید از طریق سایت اقدام کنید.
      البته بدیهی است ظرفیت خودروها بسته به تصمیم خودروساز تعیین و در نظر گرفته می شود.

    2. سلام از کدام سایت باید متوجه بشیم که محصولات فروش گذاشته؟

  2. این مطلب رو فقط شما زدید در سایت ایرانی کار که خبری از تیبا نیست

  3. والا از صبح هرچقد منتظر بودیم سایت باز نکرد.چون پیش فروش نداشت.از کجا در اوردی گفتی امروز هست خدا می دونه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا