مکمل بنزین
خبرداخلی

طرح تبدیل محصولات ایران‌خودرو ویژه آذر 98 اعلام شد

گروه خودروسازی ایران‌خودرو که این روزها در تحویل بسیاری از محصولات فروخته شده خود دچار مشکل شده و تاخیر زیادی در تحویل آنها داشته، از طرح تبدیل جدیدی رونمایی کرده است. این طرح تبدیل نسبتا گسترده بوده و نشان‌دهنده وضعیت بد تاخیرهای این شرکت در بسیاری از محصولات است.

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی ایران‌خودرو در اطلاعیه‌ای از جدیدترین شرایط تبدیل خود رونمایی کرد که مشتریان دارای حواله خرید خودرو با موعدهای مشخص شده، امکان استفاده از این شرایط را خواهند داشت. گفتنی است که همین شرایط تبدیلی موید تاخیرهایی است که چندی پیش توسط روابط عمومی این شرکت تکذیب شده بود!

گفتنی است که این شرایط تبدیل صرفا برای آن دسته از مشتریانی خواهد بود که دارای حواله معوق بوده و باقی مشتریان مشمول این طرح نمی‌شوند. همچنین جریمه تاخیر در نظر گرفته شده در طرح‌ها به صورت مکانیزه محاسبه می‌شود و مشتریان نباید نگران این موضوع باشند. مشتریان پس از مراجعه به نمایندگی‌های سرتاسر کشور این شرکت، درخواست کتبی خود را تحویل نماینده داده و پس از 72 ساعت، دعوتنامه خود را دریافت خواهند کرد.

ایران‌خودرو

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا