Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

2 برابر شدن قیمت گازوئیل تکذیب شد

افزایش قیمت بنزین باعث شد تا بسیاری از مردم نسبت به افزایش قیمت سایر سوخت‌های مورد استفاده خودروهای موجود کشور نگرانی داشته باشند ولی یکی از شایعاتی که در حال حاضر وجود دارد، مساله 2 برابر شدن قیمت گازوئیل است که به طور کلی هرگونه افزایش قیمت در این سوخت توسط وزیر صمت تکذیب گردید.

به گزارش چرخان، رضا رحمانی، وزیر صنعت، معدن و تجارت کشورمان در مصاحبه‌ای پیرامون افزایش قیمت گازوئیل گفت: در سال جاری نه تنها در گازوئیل بلکه در هیچ کالای دیگر، افزایش قیمت نخواهیم داشت. همان‌طور که رئیس جمهور عنوان کردند در سال جاری هیچ گونه افزایش قیمتی را در خدمات و محصولات دولتی و شبه دولتی نخواهیم داشت.

وی در پاسخ به سوالی در رابطه با احتمال افزایش قیمت گازوئیل در سال آینده گفت: در مورد گرانی در سال آینده باید در زمان خودش بحث کنیم. البته ماهیت گازوئیل با بنزین تفاوت دارد و شخصا نسبت به این سوخت حساسیت بیشتری دارم چرا که مستقیما با بحث صنعت و کشاورزی کشور مرتبط است. با توجه به اینکه مصرف گازوئیل در کشور بیش از بنزین است بایستی با حساسیت بیشتری نسبت به تغییر نرخ آن تصمیم گرفت.

رحمانی در پاسخ به سوالی پیرامون قیمت بنزین در سال 99 گفت: ما از نمایندگان و تجربیات آن‌ها در رابطه با سیاست‌گذاری های احتمالی استفاده خواهیم کرد.

1 نظر
  1. حمید می گوید

    سلام بخدا گرانی بیداد نمیترسند فروشنده و راننده شخصی و خصوصی و عمومی تاکسی. ون. ماست. حتی سیگار وکارمنذبذیخت بی نوا هزینه پول بنزینش راباید کلی قسط و وبچه دم بخت بیکار ندادن. والا شکایت کنی جواب نمیدن میگن بررسی میشه. کینه میگیرند. شکایتم کنی توشهر های کوچک. ۱۵۰۰کنید کمی ارزان بشه تا عید دعام یکم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.