مکمل بنزین
خبرداخلی

طرح تبدیل جدید ایران‌خودرو برای سوزوکی ویتارا ویژه آذر 98

عدم توانایی خودروسازان در تولید بعضی از محصولات به یک پاشنه آشیل بسیار بزرگ تبدیل شده و مشکلات زیادی را برایشان ایجاد کرده است. از جمله این خودروها می‌توان به سوزوکی ویتارا اشاره کرد که ماه‌هاست با توقف تولید روبرو شده و کماکان مشتریان زیادی دارای حواله خرید این خودرو هستند که تکلیفشان مشخص نشده است.

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی ایران‌خودرو در اطلاعیه‌ای از جدیدترین شرایط تبدیل سوزوکی ویتارا رونمایی کرد که مشتریان متقاضی تبدیل حواله خریدشان، می‌توانند با مراجعه به نمایندگی‌های این شرکت در سرتاسر کشور اقدام به تبدیل کرده و خودروهای جایگزین اعلامی این شرکت را دریافت نمایند.

گفتنی است که مشتریان در انتخاب و یا به طور کلی قبول این طرح تبدیل مختار بوده و اجباری در کار نیست ولی در صورت عدم پذیرش این شرابط تبدیل، عملا تحویل خودروهای خریداری شده‌شان به زمان نامعینی موکول می‌شود. در ادامه جزئیات اعلامی ایران‌خودرو برای طرح تبدیل سوزوکی ویتارا را مشاهده می‌کنید.

ایران‌خودرو ویتارا گرند ویتارا سوزوکیاولین شرایط تبدیل سوزوگی گرند ویتارا

اولین شرایط اعلامی ایران‌خودرو برای مشتریان دارای حواله این خودرو، خودروی هایما اس 7 توربوشارژ اتوماتیک با موعد تحویل 90 روزه به همراه یک خودروی دنا پلاس تیبپ 1 با موعد تحویل 30 روزه است.

دومین شرایط تبدیل سوزوکی گرند ویتارا

دومین طرح تبدیل پیشنهادی این خودروساز، هایما اس 5 توربوشارژ اتوماتیک با موعد تحویل 10 روزه به همراه دنا پلاس تیپ 1 با موعد تحویل 30 روزه عنوان شده است.

با توجه به پیشنهادات اعلامی و همچنین محاسبه قیمت خودروهای جایگزین با قیمت مهر و آبان 97 عملا این پیشنهادات جذابیت خاصی داشته و احتمالا منجر به تغییر نظر بسیاری از دارندگان حواله خرید این خودرو خواهد شد. حالا باید دید که واکنش مشتریان و استقبال آنها از این طرح چگونه خواهد بود؟

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا