مکمل بنزین
برگزیده‌هاخبرداخلی

طرح تبدیل گروه بهمن برای هاوال H2 منتشر شد (آذر 98)

گروه بهمن یکی از بدشانس‌ترین شرکت‌های خودروساز کشورمان بوده که در بدو همکاری خود برای تولید محصول با کیفیت همچون هاوال H2 با مشکلات زیادی روبرو شد و تحریم‌ها بزرگترین مانعی بود که در سر راه این شرکت قرار گرفت. حالا این شرکت در تحویل خودروهای فروخته شده به مشکل خورده و طرح تبدیل جدیدی را برای این محصول پرطرفدار اعلام کرده است.

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی بهمن در اطلاعیه‌ای از جدیدترین شرایط تبدیل هاوال H2 رونمایی کرد که مشتریان دارای حواله خرید این خودرو می‌توانند از امروز با مراجعه به نمایندگی‌های سرتاسر کشور این شرکت اقدام به تبدیل حواله خود کنند. این شرکت که به نظر می‌رسید با تولید هاوال H2 گام بزرگی در تولید محصولات با کیفیت چینی در کشورمان بردارد ولی حالا این خودرو نه تنها کمکی به این شرکت نکرده بلکه به یک پاشنه آشیل بزرگ تبدیل شده و اعتبار گروه بهمن را زیر سوال برده است.

اما بدیهی است که گروه بهمن تقصیر زیادی در این ماجرا نداشته و تحریم‌های صنعت خودروسازی کشور همانند سایر شرکت‌های بزرگ کشور، گریبان گیر این گروه خوشنام نیز شده است. حالا به منظور تامین نیاز مشتریان و ختم ماجراهای مربوط به این خودرو، طرح تبدیلی از سوی بهمن ارائه شده که به نظر می‌رسد مورد استقبال مشتریان قرار بگیرد.

هاوال H2بدیهی است که این شرایط تبدیل اجباری نبوده و صرفا مشتریانی که تمایل به تعیین تکلیف وضعیت حواله خود را دارند، بایستی به نمایندگی‌های این شرکت مراجعه نمایند. همچنین از دیگر نکات گفته شده در اطلاعیه گروه بهمن این است که این طرح تبدیل صرفا تا 15 دی ماه برقرار بوده و خودروهای جایگزین نیز محدود است. به همین دلیل مشتریان متقاضی بایستی هر چه سریعتر برای استفاده از شرایط مذکور به نمایندگی‌های گروه بهمن مراجعه نمایند.

گفتنی است خودروهای جایگزین در این طرح با موعد تحویل 20 روز به مشتراین تحویل داده خواهند شد.

خودروهای جایگزین در این طرح عبارتند از:

  • خودروی مزدا 3 برای موعد ثبت نام مهر با تفاوت قیمت 200 میلیون و 200 هزار تومان و برای ثبت نام آبان ماه، با اختلاف قیمت 200 میلیون و 700 هزار تومان قابل تحویل است.
  • 2 دستگاه وانت تک کابین برای هر دو زمان ثبت نام و بدون مبلغ اضافی قابل تحویل است.
  • 2 دستگاه وانت دوکابین برای موعد ثبت نام مهر با مابه التفاوت 18 میلیون تومان و با موعد آبان ماه نیز مبلغ 18 میلیون و 500 هزار تومان قابل تحویل است.
  • خودروی بعدی کاپرا است که برای موعد مهر با تفاوت قیمت 92 میلیون تومان و برای موعد آبان با تفاوت قیمت 92 میلیون و 500 هزار تومان قابل تحویل خواهد بود.
  • بسترن بی 30 برای موعد مهر ماه با تفاوت قیمت 39 میلیون تومان و برای موعد آبان ماه با تفاوت قیمت 45 میلیون تومان قابل تحویل است.
  • همچنین گروه بهمن یک پیشنهاد دیگری برای متقاضیان بسترن در نظر گرفته است که برای موعد مهر با تفاوت قیمت 28 میلیون تومان و برای موعد آبان با تفاوت قیمت 33 میلیون تومان قابل تحویل است.
  • مهلت واریز تمامی مابه التفاوت‌ها به جز مورد آخر، تا پایان آذر ماه خواهد بود و مهلت واریز طرح دوم بسترن نیز تا 30 دی خواهد بود.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. کلاهبردار واقعی شرکت بهمن موتور و کروز در یکلام حقمون را ضایع کرد حرامشون باشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا