مکمل بنزین
شرایط فروش

قیمت جدید جک اس5 اتوماتیک ویژه آذر 98 اعلام شد

افزایش قیمت ارز در بازار آزاد و همچنین تلاطمات بازار خودروهای خارجی باعث شده تا عملا شرکت‌های تولیدکننده و واردکننده مجبور به افزایش قیمت جدیدی در محصولات خود شوند که کرمان موتور نیز از این قاعده مستثنا نبوده و در خبری از افزایش قیمت جدید جک اس5 اتوماتیک اطلاع داد.

به گزارش چرخان، شرکت خودروسازی کرمان موتور در اطلاعیه‌ای از قیمت جدید یکی از محصولات پرفروش و پرطرفدار خود خبر داد که برای اولین بار قیمت 300 میلیون تومانی را به ثبت رساند. البته همزمان با این تغییر قیمت، شرایط فروش جدیدی نیز برای محصولات جک اعلام شده که مشتریان متقاضی خرید این محصولات می‌توانند از تسهیلات ارائه شده کرمان موتور استفاده کنند.

مشتریان متقاضی خرید این محصول می‌توانند جک اس5 اتوماتیک را با موعد تحویل آبان و دی ماه سال 99 ثبت سفارش کنند که در خبری دیگری جزئیات آن را به اطلاع مخاطبین خواهیم رساند. گفتنی است که قیمت قبلی این خودرو 299 میلیون تومان بوده که با افزایش قیمت 8 میلیون و 500 هزار تومانی به 307 میلیون و 500 هزار تومان رسیده است.

 

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

‫8 دیدگاه ها

  1. شما که میگفتید ماشین چینی اش دهن سوز نیست ..نخرید ؟
    پس چرا ۳۰۰ را رد کرد ؟

  2. به خدا این نوع ماشین باید ۵۰تومن باشه ما مردم خودمون خودمون را بدبخت کردیم با خریدامون اگه ۱ماه نمیخریدیم خودشون با التماس میفروختن چه کنیم که خیلی ها بخاطر منفعت خودشون چهارتا دیگه هم بدبخت میکنن

    1. دقیقا موافقم ایکاش ما مردم باهم هماهنگ بودیم وباکمک وهمکاری قیمتهای اصلی اجناس رو میاوردیم سرجاش.

  3. به خدا این نوع ماشین باید ۵۰تومن باشه ما مردم خودمون خودمون را بدبخت کردیم با خریدامون اگه ۱ماه نمیخریدیم خودشون با التماس میفروختن چه کنیم که خیلی ها بخاطر منفعت خودشون چهارتا دیگه هم بدبخت میکنن

  4. اخه کسی هم هست که بخره
    اگه بخره گوسفندی بیش نیست

    در همین لحضه که شما این جمله رو گفتین صدها خریدو قروش انجام شد جک اس 5 انجام شد
    ومردم همچنان درصف خرید پراید و پژو هستن
    کجای کاری عمو انگار ایران تشریف ندارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا