مکمل بنزین
خبرداخلی

چرا الزام به حضور در دفاتر اسناد رسمی برای انتقال مالکیت خودرو لغو نمی‌شود؟

چند سالی است که مساله ثبت سند رسمی در دفاتر اسناد رسمی و برگ سبز خودرو به یک مساله چالش برانگیز تبدیل شده و مردم تاوان این کشمکش را پرداخت می‌کنند. حالا در بحبوحه بودجه سال 99 دوباره این بحث باز شده و کماکان شاهد اصرار دولت و مجلس به ادامه این روند هستیم.

به گزارش چرخان، بررسی‌های انجام شده در مساله بودجه سال 99 نشان می‌دهد که با توجه به بندهای موجود در این لایحه، کماکان در سال آینده مراجعه به دفاتر اسناد رسمی الزامی بوده و درآمدی از قِبل این موضوع به خزانه دولت واریز خواهد شد. البته درآمد دولت از قبل مالیاتی است که در این بحث گنجانده می‌شود ولی سوال اصلی اینجاست که چرا نمایندگان مجلس یکبار برای همیشه اقدام به حذف این لایحه نمی‌کنند؟

در حالی که مردم از نمایندگان خود انتظار دارند که برای کاهش هزینه‌های نقل و انتقال خودرو به طور کلی این بند از لایحه بودجه را حذف کنند، ولی برخی از نمایندگان مجلس سینه چاکان باقی ماندن این بند هستند! برخی از سایت‌های خبری اسامی این نمایندگان را منتشر کردند که طبیعتا انتشار آن درست نیست و امیدواریم در بودجه سال 99 شاهد اتفاقات خوبی از جمله حذف این بند باشیم.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا