مکمل بنزین
خبرداخلی

تولید ایران‌خودرو در دی ماه 1398 رکورد خواهد زد؟

تولید خودروسازان در یکسال گذشته وضعیت بسیار بدی داشته و عملا در بسیاری از مواقع به اعداد بسیار بحرانی رسید که سهم ایران‌خودرو در این وضعیت بحرانی زیاد بود. حالا شنیده‌ها حاکی از افزایش تولید این شرکت بوده و به زودی به رکوردهای جدید دست پیدا خواهد کرد.

به گزارش چرخان، فرشاد مقیمی، مدیرعامل ایران‌خودرو در مصاحبه‌ای پیرامون وضعیت این شرکت خودروساز گفت: در حال حاضر وضعیت تولید خودرو در شرکت بهتر شده و روانه شدن تولیدات روزانه به بازار از 3 درصد به 57 درصد افزایش پیدا کرده است. تعداد خودروهای ناقص که در شهریورماه به عدد 65 هزار دستگاه رسیده بود، حالا این رقم به 16 هزار دستگاه در نیمه آذرماه کاهش پیدا کرده است.

وی در ادامه افزود: یکی از اولویت‌های جدی ایران‌خودرو در 3 ماه اخیر تکمیل و تحویل خودروهای ناقص باقیمانده در پارکینگ این شرکت بوده و تجاری سازی این خودروها از 930 دستگاه در روز به 2 هزار دستگاه رسیده و تا پایان آذرماه به 2500 دستگاه خواهد رسید. بدین ترتیب موجودی این خودروها در دی ماه به عدد صفر خواهد رسید. در مساله تولید نیز در حال حاضر روزانه 1700 دستگاه تولید می‌شود که در هفته آتی به 2 هزار دستگاه خواهد رسید. تولید ایران‌خودرو در شهریورماه کمتر از 984 دستگاه در روز بود که در حال حاضر وضعیت بهتری پیدا کرده است.

فرشاد مقیمی، مدیرعامل ایران‌خودرو در پایان گفت: از جمله اولویت‌ها و رویکردهای مهم ایران‌خودرو، افزایش شمارگان تولید خودروهای دوگانه سوز برای کاهش آلایندگی است. همچنین تولید دناپلاس اتوماتیک و 207 پانوراما نیز در دستور کار ایران‌خودرو قرار گرفته است.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا