مکمل بنزین
شرایط فروش

شرایط فروش و قیمت ام وی ام ایکس55 اعلام شد

با خروج خودروسازان معتبر جهانی از صنعت خودروسازی کشورمان، عملا عرصه برای فعالیت خودروسازان چینی باز شده و شاهد جولان عجیب این شرکت‌ها هستیم. مدیران خودرو که به تازگی خبر از ورود خودروی جدید خود یعنی ام وی ام ایکس55 داده بود، شرایط فروش این خودرو را همراه با اعلام قیمت آن منتشر کرد که در ادامه جزئیات آن را می‌خوانید.

به گزارش چرخان، شرکت خودروسازی مدیران خودرو متولی مونتاژ محصولات چینی چری در ایران، در خبری از شرایط فروش ام وی ام ایکس55 رونمایی کرد که مشتریان متقاضی خرید این محصول از امروز با مراجعه به نمایندگی‌های سرتاسر کشور این شرکت امکان ثبت سفارش خواهند داشت.

قیمت تعیین شده برای این خودرو در مدل اکسلنت 365 میلیون و 500 هزار تومان بوده و قیمت اکسلنت اسپورت این خودرو 367 میلیون و 500 هزار تومان است. زمان تحویل خودرو نیز 45 روز پس از پذیرش خواهد بود و گفتنی است که پیشرانه این خودرو همان پیشرانه استفاده شده در تیگو7 است.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا