مکمل بنزین
گوناگونشرایط فروش

جدیدترین شرایط فروش محصولات نیسان ویژه مناطق آزاد (آذر 98)

با منتفی شدن رفع ممنوعیت واردات خودروهای خارجی در بودجه 99 عملا بسیاری از شرکت‌های واردکننده از ادامه فعالیت خود نا امید شده‌اند و حتی به زودی بسیاری از شعب این شرکت‌ها با تعطیلی مواجه خواهند شد. در این بین برخی از شرکت‌ها از طریق خودروهای ترخیص شده خود اقدام به ارائه شرایط فروش خودرو می‌کنند که از جمله آنها می‌توان به محصولات نیسان از جهان نوین آریا اشاره کرد که صرفا مجوز فروش در منطقه آزاد اروند را دارد.

به گزارش چرخان، شرکت جهان نوین آریا نماینده رسمی محصولات نیسان در ایران، در اطلاعیه‌ای از فروش چند محصول پرطرفدار این برند ویژه منطقه آزاد اروند خبر داد. گفتنی است که این خودروها شامل قوانین منطقه آزاد می‌شوند و بدیهی است که برای خریدهای سرزمین اصلی مناسب نیستند. از دیگر نکات قابل ذکر در مورد این خودروها، فروش خودروها با مدل 2017 و 2018 است که با قیمت‌های بسیار مناسب و بدون هزینه‌های اضافی به دست مشتریان می‌رسد.

لیست خودروهای عرضه شده توسط این شرکت عبارتند از:

  • اولین خودرو، نیسان سانی با مدل 2018 است که با قیمت 139 میلیون تومان به مشتریان عرضه می‌شود.
  • دومین خودرو، نیسان سنترا با مدل 2018 است که با قیمت 172 میلیون تومان به مشتریان عرضه می‌گردد.
  • سومین خودرو، نیسان جوک اسکای پک با مدل 2017 و قیمت 212 میلیون تومان که قابل سفارش خواهد بود.
  • چهارمین خودرو، نیسان جوک پلاتینیوم است که با مدل 2017 و با قیمت 252 میلیون تومان به مشتریان عرضه می‌شود.
  • پنجمین خودرو، نیسان ناوارا با مدل 2017 است که با قیمت 385 میلیون تومان در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد.
  • آخرین خودرو نیز، نیسان اورون است که مدل 2017 آن با قیمت 335 میلیون تومان به فروش می‌رسد.
  • گفتنی است که موعد تحویل این خودروها فوری بوده و پس از طی کردن سازوکار ثبت سفارش و پرداخت مبلغ خودرو، خودروی خریداری شده قابل تحویل خواهد بود.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. ممکن بود منطقه آزاد تجاری را تعریف و بفرمائید در آن مناطق چه خدمتی و کاری به دیگران ارائه میشه که باید چنین تبعیض ناجوانمرادنه ای در مملکت باشه، اصولا کشوری که تحت تحریمه و بهیچ وجه هم از موضعش کوتاه نمیاد، آیا تجارتی هم داره و آیا براش مهمه که من نوعی ی پراید بگیرم ۵۰ و چند میلیون اما ساکن منطقه آزاد خودرو نیسان ۲۰۱۸ سانی را بگیرد ۱۳۰ ملیون ، اگه خوشی هست تو مملکت باید شامل همه بشه و اگه بدبختی هم هست همینطور.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا