مکمل بنزین
بازارچه

قیمت جدید جک اس3 و جک جی4 مشخص شد (آذر 98)

افزایش قیمت دلار و همچنین افزایش قیمت محصولات داخلی و خارجی باعث شده تا شرکت‌های خودروساز نیز اقدام به افزایش قیمت رسمی محصولاتشان بکنند که طبیعتا تاثیر متقابلی در بازار به همراه خواهد داشت. از جمله این شرکت‌ها می‌توان به کرمان موتور اشاره کرد که به تازگی اقدام به افزایش قیمت دو محصول جک اس3 و جک جی4 کرده و همزمان شرایط فروشی را برای این دو محصول عرضه نموده است.

به گزارش چرخان، شرکت خودروسازی کرمان موتور در اطلاعیه‌ای از جدیدترین قیمت دو محصول ارزان قیمت خود یعنی جک اس3 و جک جی4 رونمایی کرد که مشتریان متقاضی خرید این دو محصول می‌توانند از طرح فروش ارائه شده توسط کرمان موتور استفاده نمایند. بدیهی است به دلیل محدودیت در نظر گرفته شده برای تعداد محصولات فروشی، اولویت فروش با افرادی خواهد بود که ثبت سفارش سریعتری داشته باشند.

قیمت اعلامی کرمان موتور برای جک اس3 اتوماتیک 217 میلیون و 500 هزار تومان است. قابل ذکر است که قیمت قبلی این خودرو 211 میلیون تومان بود و حالا با افزایش قیمت 6 میلیون و 500 هزار تومانی روبرو شده است.

قیمت اعلامی کرمان موتور برای جک جی4 156 میلیون و 500 هزار تومان است که این خودرو نیز قبلا با قیمت 149 میلیون و 900 هزار تومان به مشتریان عرضه می‌شد.

 

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

‫6 دیدگاه ها

  1. با سلام ، آیا با کاهش قیمت دلار قیمت خودرو نیز کاهش می یابد یا فقط یک بهانه برای افزایش قیمت است ؟

  2. خجالت بکشین ۲۱۷ ملیون بدیم به یه آشغال چینی که کلش ۵۰ ملیون بیشتر نیست تازه از چین خودتون گرفتین ۲۰ ملیون به پول ایران پدر ملت دراوردین تو عراق با لین پول لکسوس میدن .

    1. داداش اینجا ایران است تا زمانی که دزدان ایران‌خودرو و سایپا هستن همینه

  3. باسلام ایا فقط خودروسازان بالارفتت قیمت دلار را می بینند چون وقتی قیمت دلار نزول پیدا میکند تغییری درقیمتهایشان مشاهده نمی شود چرا؟!!!!!!!!!!!

  4. اینا همه ش بهانه است فقط برای بالا بردن قیمتها دلار تاثیر داره ولی برای ارزان شدن هیچ تاثیری نداره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا