مکمل بنزین
گوناگونتازه‌هاخبر

انتشار تصاویر جاسوسی از جدیدترین مدل BMW M5، با توان 626 اسب‌بخار!

تصاویر جاسوسی منتشر شده از مدل جدید BMW M5 ، نشان دهنده انجام تست‌های مربوط به آب و هوای سرد این خودرو، در اسکاندیناوی است. نحوه استتار این خودرو، اطلاعات اندکی درباره ظاهر آن را فاش می‌کند، اما به نظر می‌آید که شکل جلو پنجره‌ای تغییر کرده و از آلیاژ سبک وزن‌تری برای چرخها استفاده شده است. همچنین سیستم ترمز این خودرو هم تغییر کرده و ترمزهایی با عملکرد بالا برای آن در نظر گرفته شده است. این مدل دارای 4 لوله اگزوز اسپرت بوده که دلالت بر سرعت بالای این خودرو خواهد داشت؛ البته قبلا هم اطلاعاتی درباره تست ایمنی این خودرو در سرعت بالا فاش شده بود.

bmw-m5-spy-photobmw-m5-spy-photo1

این خودرو مجهز به موتور M TwinPower توربو بوده که موتوری، 4.4 لیتری و V8 است. این موتور 560 اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند، ولی براساس گزارشات جدید، موتور مذکور توسعه یافته و 626 اسب‌بخار قدرت تولید خواهد کرد. قدرت این موتور به تمام چرخ‌ها منتقل خواهد شد. خودروی مذکور بر روی پلتفرم سری 7 خودروهای BMW سوار شده، که این موضوع باعث کاهش وزن آن به میزان 220 پوند شده است.

bmw-m5-spy-photo2

با توجه به وزن کمتر این خودرو و قدرت فوق‌العاده موتور آن، شتاب 0 تا 100 این خودرو، تنها در 4.2 ثانیه ممکن شده و حداکثر سرعت آن 155 مایل در ساعت خواهد بود.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا