مکمل بنزین
گوناگونخبر

هوندا S2000 در موتورشو توکیو 2020 بازخواهد گشت!

در سال 2019، خودروی کمتر شناخته‌شده هوندا S2000، بیستمین سالگرد تولد خود از معرفی اولیه‌اش را جشن گرفته و در همین راستا، خودروساز ژاپنی نیز قرار است یک معرفی جذاب در موتورشو توکیو 2020 که قرار است در اولین ماه از سال 2020 برگزار شود خواهد داشت. درواقع، هوندا می‌خواهد مؤلفه‌های جدیدی را برای خودروی رودستر (roadster) جوان‌پسندش، به این نمایشگاه خودرویی بیاورد.

متأسفانه، در حال حاضر، هوندا تنها یک تصویر از جدیدترین خودروی S2000 خود را برای علاقه‌مندان، به نمایش گذاشته است. این شرکت همچنین گفته که تغییرات مدل جدید شامل سپر جلویی بازبینی‌شده، سیستم تعلیق به‌روزرسانی شده و همچنین یک سیستم صوتی تقویت‌شده خواهد بود. پس‌ازآن جایی که این تیزر جدید از S2000، نمی‌تواند این تغییرات را برایمان به نمایش بگذارد، پس باید منتظر همان ژانویه 2020 و معرفی رسمی مدل جدید باشیم.

همچنین سورپرایز هوندا برای طرفدارانش به احیای این خودروی رودستر نیز ختم نشده و می‌خواهد یک نمونه احیاشده از خودروی EK9 سیویک تایپ آر مربوط به اواخر دهه 90 میلادی را نیز به این نمایشگاه خودرویی بیاورد. هوندا برای این خودروی احیاشده خود، یک نام جذاب نیز انتخاب کرده است. سیویک سایبر نایت (Cyber Night) اسمی است که هوندا به‌صورت خلاقانه برای این خودروی دهه 90 خود پسندیده است. خودرویی که هنوز تغییرات صورت گرفته روی آن ،یک راز مانده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا